אא

הוקם מרכז לוגיסטי לקליטת ומיון ציוד של נרצחים וניצולים

את המרכז הלוגיסטי הקימה חברת לוגיסטיקר עבור המשטרה ובסמוך למשרדי להב 433 בלוד על שטח של 700 מ"ר. מנכ"ל לוגיסטיקר: "אחד הפרויקטים המרגשים שהייתי שותף להם"

מחסן ציוד של קורבנות וניצולי 7 באוקטובר. צילום: לוגיסטיקר מחסן ציוד של קורבנות וניצולי 7 באוקטובר. צילום: לוגיסטיקר

חברת לוגיסטיקר הקימה עבור משטרת ישראל מרכז לוגיסטי (מרלו"ג) "חרבות ברזל" לציוד האישי של הנרצחים, הנעדרים והניצולים מ-7 באוקטובר.

מלוגיסטיקר, בניהולו של זאב מנצור, נמסר כי התבקשה להקים עבור משטרת ישראל מרלו"ג ייעודי לאיסוף הממצאים במטרה להשיבו לניצולים ולמשפחות הקורבנות.

עוד מסרה כי הקימה את המרלו"ג תוך 72 שעות, המשתרע על פני שטח של 700 מ"ר סמוך למשרדי להב 433 בלוד. המרלו"ג כולל חדר לקליטה ולמיון אלפי הפריטים שנאספו מהשטח ע"י מד"א, מתנדבי זק"א וחיילים. עוד כולל המרלו"ג, חדר לניקיון הפריטים, עמדות עבודה ממוחשבות, עמדות ייעודיות לשוטרי מז"פ ומאות מטרים של מידופים, שמסונכרנים באופר ישיר למערכות מידע לניהול ולאיתור הממצאים.

הפריטים שנאספו בשטח כוללים נעליים, חולצות, מכנסיים, צמידים ושרשראות, שעונים, טלפונים ניידים, תיקים, אוהלים וכיו"ב. עם הגעתם למרל"ג בלוד הם עוברים, בסיוע יחידות אח"מ (אגף חקירות ומודיעין), מז"פ (מחלקת זיהוי פלילי) ומתנדבים, תהליך של מיון, זיהוי וקטלוג בדומה לתהליך שעובר "מוצג פלילי".

אחרי שהממצא קושר באופן ודאי לנרצח או לנעדר, הוא עובר ניקיון ע"י מתנדבי זק"א ונציג המשטרה מעדכן את המשפחה כי הממצא מוכן למסירה. בשלב זה שוטרי יחידת להב 433 מגיעים לבית המשפחה למסור לה את הממצא באופן אישי. במידה ומדובר בממצא של אדם שניצל מהתקפת הטרור, מערך ההפצה של חברת לוגיסטיקר משנע את הממצא, לתחנת המשטרה הקרובה ביותר לביתו והוא מוזמן לקחת אותו משם בזמנו הפנוי.

זאב מנצור, מנכ"ל לוגיסטיקר: "מדובר באחד הפרויקטים המרגשים שהייתי שותף להם. כולי תקווה שהפעילות המבורכת של משטרת ישראל תצליח להקל ולו במעט על משפחות הנרצחים שיוכלו לקבל את הזיכרון האחרון מהאהוב שלהן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: משטרת ישראלמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: