אא

NCL מבטלת את כל הפלגותיה אל ומישראל עד 2024

חברת השייט הגדולה, שהפעילה הפלגות אל ומישראל: "כואבים את המצב ומחשבותינו עם כל אלה המושפעים מהמצב". בתוך כך, NCL הודיעה על פתיחה להזמנות של האנייה החדשה Norwegian Aqua שתושק באפריל 2025

צילום: NCL צילום: NCL

חברת השייט נורווג'ין קרוז ליין מבטלת את כל ההפלגות שלה אל ומישראל עד 2024 עקב המצב

"אנו כואבים את המצב הטרגי ומחשבותינו נתונת עם כל אלה המושפעים מהמצב בתקופה זו", כך נמסר מהחברה. עוד נמסר, "כמו תמיד, הבטיחות והביטחון של אורחינו, אנשי הצוות והקהילות בהם אנו מבקרים - כל אלה עמודים בראש סדר העדיפויות שלנו. בהמשך לכך, קיבלנו החלטה לבטל את כל ההפלגות לישראל ליתרת שנת 2023 ובשנת 2024. אנחנו גם מבטלים ומנתבים מחדש הפלגות מסוימות לאזור ליתרת שנת 2023. כרגע אנחנו עובדים על השינויים במסלולי ההפלגות שאזורים שהושפעו, ונתקשר את השינויים לאורחים ולשותפים העסקיים שלנו המושפעים משינויים אלה. אנו נמשיך לעקוב ולבצע התאמות במסלולי ההפלגה הנוכחיים והבאים, ע"פ הצורך, ואנו מודים לאורחים שלנו על הסבלנות והגמישות במצב זה".

בתוך כך הודיעה NCL כי היא פותחת להזמנות את האנייה החדשה Norwegian Aqua שתושק לראשונה באפריל 2025 עם הפלגות של 7 ימים לקריביים.

על אף ההשקה העתידית, המעוניינים יכולים להזמין כבר החל מהיום (א') קרוז בהפלגות הראשונות של Norwegian Aqua המשתייכת לדור פרימה פלוס קלאס. ההפלגות הראשונות הן כאמור לקריביים עם מסלולים של 7 ימים היוצאים מנמל Port CANAVERAL, פלורידה.

ההפלגות צפויות לעבור, בין היתר, ברפובליקה הדומיניקנית, טורטולה, איי הבתולה הבריטיים; סנט תומאס, איי הבתולה של ארצות הברית; וגרייט סטירופ קיי, האי הפרטי של NCL באיי בהאמה.

האנייה החדשה גדולה ב-10% בהשוואה לאחיותיה מדור פרימה פלוס קלאס. אורכה 356 רגל, משקלה 156,300 טון ברוטו ועם קיבולת של 3,571 אורחים בתפוסה זוגית.

דיוויד הררה, נשיא נורוויג'ן קרוז ליין: "Norwegian Aqua היא עדות אמיתית למיזוג של מה שמייצג את עתיד המותג שלנו כאוניה הראשונה במחלקת פרימה פלוס, והמחויבות שלנו לדחוף את הגבולות בחוויות של אורחים בראש סדר העדיפויות שיעשו גלים חדשים בים. Norwegian Aqua, הקרויה על שם גווני הכחול היפהפיים מהאוקיינוס והחיבור שלנו לים, תציג הצעות חדשות, מוגבהות ומלהיבות שמציגות שוב את NCL כחדשנית בתעשייה וכתורמת מרכזית לעידן חדש של שייט".

אליסון הומן, אמנית פיליפינית-אמריקאית רב-תחומית, שיצירותיה מקשטות את האנייה הוסיפה: "לכבוד הוא לי לא רק להיות אמנית הרב תחומית הנשית הגדולה הראשונה של נורוויג'ן קרוז ליין, אלא גם להציג את יצירות האמנות שלי בים, בפני מיליוני אורחים בשנה. Norwegian Cruise Line המשיכה להפגין את מחויבותה לאמנות עם הופעת הבכורה של פרימה קלאס, וזה מיוחד מאוד לשתף פעולה עם מותג שמאמין בקשר בין אמנות, נסיעות וחוויית אורח".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: NCL

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: