אא

חברת תעופה אוזבקית חדשה: Air Samarkand חושפת את תוכניותיה

החברה, שקיבלה בשבוע שעבר את מטוס האיירבוס A330-300 הראשון שלה, מתכננת כבר לפני סוף 2023 להתחיל להפעיל טיסות סדירות וצ'רטר מנמל הבית שלה בסמרקנד. יש להניח כי ישראל תהיה אחד מיעדיה העתידיים בזכות יוצאי הקהילה הגדולה החיים בארץ

צילום: אייר סמרקנד צילום: אייר סמרקנד

חברת התעופה האוזבקית החדשה, אייר סמרקנד, יצאה לדרך עם הגעתו של מטוס איירבוס A330-300 הראשון שלה, שנחת בשבוע שעבר בנמל התעופה הבינלאומי של סמרקנד, ששופץ ונפתח מחדש.

החברה כבר הודיעה כי היא מתכננת להפעיל טיסות סדירות וצ'רטר מנמל הבית שלה בעיר סמרקנד למספר יעדים במדינות אסיה, וביניהן: וייטנאם, מלזיה, אינדונזיה וסין, כבר לפני סוף 2023.

אייר סמרקנד מתכננת הרחבת פעילות לאירופה במהלך השנה הבאה, כאשר היא תגדיל את צי מטוסי האיירבוס A330 ו-A320 שלה, ומקווה שכבר בקרוב יהיו ברשותה 5 מטוסים פעילים.

סביר להניח כי בין יעדיה העתידיים של החברה תהיה גם ישראל, שכן לקהילת יהודי סמרקנד, שמנתה יותר מ-200,000 תושבים ורובה המוחלט עלתה לארץ, יש זיקה קרובה לעיר מוצאם.

יתר על כן, סמרקנד, הממוקמת במזרח אוזבקיסטן, היא אחת הערים העתיקות ביותר באסיה, וממוקמת על דרך המשי המפורסמת, בלב האטרקציות התיירותיות של העולם העתיק וימי הביניים באוזבקיסטן..

אייר סמרקנד הציגה את מטוס האיירבוס A330 הראשון שלה. המטוס יציע תצורה של שתי מחלקות,  277 מושבים במחלקת תיירים ו-36 מושבים במחלקת עסקים, ותאי הנוסעים בסטנדרטים החדישים ביותר של נוחות ואיכות.

אייר סמרקנד היא למעשה חלק ממיזם רחב היקף לפיתוח אזור סמרקנד, הכולל השקעה משמעותית בתשתיות ובנייה ופיתוח מרכז תיירות ואתר נופש בינלאומי

אייר סמרקנד מצפה להגעתו של מטוס שני, איירבוס A321, בימים הקרובים, מטוס המיועד לטיסות לטווחים בינוניים, ובשבועות הקרובים החברה תפרסם את תוכנית הפעילות המפורטת שלה בשלבים הראשונים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוזבקיסטןA330

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: