אא

הלך לעולמו איש התיירות יקים לוי שהיה מוכר כ"מלך הנופש בבולגריה"

ניר מזור, סמנכ"ל השיווק של קשרי תעופה, עימו עבד, ספד: "יקים היה מעמודי התווך של קשרי תעופה". יהודה זפרני: ״אתה כבר חסר לנו״

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

אבל בענף התיירות לאחר מותו אתמול (ראשון) של איש התיירות הוותיק, יקים לוי בגיל 70.

בענף התיירות ייזכר לוי כמי שהיה מזוהה יותר מכל עם הנופש בבולגריה.

איש התיירות הוותיק, יהודה זפרני, חברו הקרוב, ספד ללוי: "כה הלכת לנו ללא התראה וללא הודעה מראש והותרת את כולנו המומים. יקים לוי הלך לעולמו, מעמודי התווך של עולם התיירות ובעיקר הנופש ב-50 השנים האחרונות. היה במליה, אופיר טורס וקשרי תעופה, שם עשה ובנה את עיקר עיסוקו והיה מלך הנופש בבולגריה. שם בילה ועבד והיה האיש של קשרי תעופה בבולגריה".

עוד ספד זפרני ללוי, "הכרתי אותו מעל 30 שנה והפכנו להיות משפחה, הילדים נולדו וגם הם הפכו משפחה. היינו אמורים להיפגש בסופיה ב-20 באוקטובר אבל המלחמה מנעה זאת".

זפרני ספד עוד, "חיבוק וחיזוק ואהבה למשפחה ולחברים הרבים בארץ ובעולם. תמיד נזכור אותך כיקים עם הלב הענק והאינסופי, עוזר, תומך ואוהב. אתה כבר חסר לנו. יהי זכרך ברוך לעד אמן".

לוי עבד שנים רבות כאמור גם עם חברת קשרי תעופה. ניר מזור, סמנכ"ל השיווק בחברה, מספר על לוי: "יקים היה מעמודי התווך של קשרי תעופה. המייסד, המארגן והמנהל של כל פעילות התיירות בבולגריה. חסרונו במסדרונות החברה יורגש מאוד. חוש היזמות, הדחיפה והמחויבות להצלחת כל פעילות עד להחזרת אחרון הנוסעים עם חיוך, תמיד עמדה לנגד עיניו. יקים היה שותף לדרך ויותר מכל חבר אמיתי ושיחסר לכולנו מאוד".

יקים לוי זכרונו לברכה. צילום: פרטייקים לוי זכרונו לברכה. צילום: פרטי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קשרי תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: