אא

חודש לשבת השחורה: דגלים במרפסות, הפרחת בלונים ושירת התקווה במלונות מפונים

במלאת חודש למלחמה יתקיימו היום (ג') ביוזמת התאחדות המלונות אירועי הזדהות בבתי מלון ברחבי הארץ המארחים למעלה מ-115 אלף מפונים

צילום: התאחדות המלונות צילום: התאחדות המלונות

היום, 7 בנובמבר, במלאת חודש לשבת השחורה ששינתה את פני המציאות בישראל, יתקיימו אירועי הזדהות בבתי מלון ברחבי הארץ המאכלסים מפונים. 

מלונות ישראל, שקלטו אלפי מפונים מאזורי סיכון, יציינו את התאריך בסדרה של אירועי הזדהות בבתי המלון ברחבי הארץ שיזמה התאחדות המלונות.

במהלך היום ייתלו דגלי ישראל על מרפסות החדרים ובכניסות לבתי המלון; בשעה 11:00 בבוקר יופרחו בלונים צהובים כאות הזדהות עם משפחות החטופים; בשעה 19:00 תערך שירה משותפת של "התקווה" באולמות ובמרפסות בתי המלון עם דגלי ישראל, בהשתתפות המפונים והמלונאים. 
 
יעל דניאלי, מנכ"לית התאחדות המלונות בישראל: "חודש עבר מאז רעדה האדמה תחת בתיהם של תושבי אזורי העימות בצפון ובדרום ועימם גם השתנו החיים של כולנו בעורף. באחת גם השתנתה שגרת המלונות שהפכו ברגע אחד ממתקני אירוח למתקן שהוא תחליף בית על כל המשתמע מכך, עבור עשרות אלפי התושבים המפונים שעברו לגור בהם. אנו גאים במלונות שפתחו את ליבם והפכו לביתם של למעלה מ-115,000 שהתפנו מאזורי הסיכון למלונות ומתקני אירוח ברחבי הארץ. גאים גם להיות חלק מההתגייסות הלאומית ונמשיך ונעשה הכול כדי לסייע ולחזק את החוסן האזרחי והאישי במדינה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות המלונותמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: