אא

לונדון כן מחכה לה: ITA Airways תפעיל 3 טיסות יומיות בקו מילאנו-לונדון

חברת התעופה האיטלקית מרחיבה את פעילותה בבירת בריטניה ותפעיל כעת שלוש טיסות יומיות ללונדון (שדה״ת לונדון סיטי), כאשר בחודש ינואר התדירות תעלה לארבע טיסות יומיות. בנוסף, החברה שוקלת להפסיק לגמרי את פעילותה שדה התעופה מלפנסה שבמילאנו. כל הפרטים

ITA Airways. צילום: Shutterstock ITA Airways. צילום: Shutterstock

ITA Airways מרחיבה את פעילותה בלונדון.

חברת התעופה האיטלקית מוסיפה שלוש טיסות חדשות ביום בין מילאנו (שדה״ת לינטה) ללונדון (שדה״ת לונדון סיטי), זאת בעקבות הביקוש הגבוה לקו. בינואר 2024, צפויה החברה להרחיב עוד יותר את הקו ותוסיף טיסה יומית נוספת.

עוד שוקלים ב-ITA Airways להפסיק לגמרי את הפעילות בנמל התעופה מלפנסה שבמילאנו, עקב חוסר הרווחיות של קו ה-JFK הנוכחי שלה בניו יורק. 

הטיסות, אשר יבוצעו באמצעות מטוסי האיירבוס A220 של החברה, ימריאו כל יום בשעות 08:30, 13:45 ו-19:05 משדה התעופה לונדון סיטי למילאנו.

מנהלת המסחר של ITA Airways, אמיליאנה לימוסאני: "אנו שמחים לפעול בלונדון סיטי, יעד מועדף על לקוחות עסקיים העובדים בבירה הבריטית. אנחנו גם גאים במיוחד ללוות את הנוסעים שלנו עם האיירבוס החדש שלנו, שזה עתה הצטרף לצי. בריטניה היא שוק אסטרטגי עבור ITA Airways, הפועל עד למקסימום של 90 טיסות שבועיות הלוך ושוב בין לונדון ושני המוקדים שלה: רומא פיומיצ'ינו ומילאנו לינטה".

סמנכ"ל המסחר בשדה התעופה לונדון סיטי, אנדרו הודג׳ס: "מילאנו הייתה בעבר אחד מחמשת המסלולים המובילים שלנו, ולאחרונה ראינו ביקוש עצום של הנוסעים שלנו לנסוע מ-ואלה, אז אנחנו שמחים להציע גישה גדולה יותר לעיר."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לונדוןמילאנוIta Airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: