אא

״לאורך 75 שנים - אל על הייתה ועודנה שותפה במאמץ הביטחוני״

חברת התעופה ממשיכה לסייע למשפחות החטופים בהטסתם למפגשים ונסיעות הסברה בחו״ל, זאת בנוסף למערך ייעודי שהוקם לתמיכה בפעילות מטה משפחות החטופים. מטה המשפחות: ״מודים לחברת אל על שעומדת לצד המשפחות בשעתן הקשה ביותר״

אל על. צילום: Shutterstock אל על. צילום: Shutterstock

אל על ממשיכה להירתם למען משפחות החטופים ומסייעת בהטסתם למפגשים דיפלומטיים בחו״ל ונסיעות הסברה.

במסגרת המאמצים להשבת החטופים ארצה, חברת התעופה הקימה מערך יעודי בראשות ירום ודיש, סמנכ”ל בכיר מכירות ותיירות באל על, לתמיכה בפעילות המסייעת למטה משפחות החטופים בדגש על הטסת קרובי המשפחה ונציגיהם למדינות שונות ברחבי העולם לסיוע במאמצי השחרור של החטופים וכן למטרות הסברה והעלאת המודעות בעולם. 

עד כה, הטיסה אל על עשרות נציגים מטעם מטה משפחות החטופים, בין היתר לצפון אמריקה ולבירות אירופה בהן פריז, מדריד, בריסל, וינה, קופנהגן ואמסטרדם.

ירום ודיש, סמנכ״ל בכיר מכירות ותיירות באל על: ״סיפורה של אל על שזור בסיפורה של המדינה. לאורך 75 שנים אל על הייתה ועודנה שותפה במאמץ הביטחוני ובכלל זה במבצעים רגישים ומשימות מורכבות. אנו נושאים תפילה כי המאמצים שלנו יישאו פרי ונוכל לראות את כל החטופים שבים במהרה הביתה״.

ממטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים נמסר: ״אנו מודים לחברת אל על שעומדת לצד המשפחות בשעתן הקשה ביותר. אל על נרתמה לסייע במאמץ הדיפלומטי וההסברתי הבינלאומי לשחרור החטופים. הטסת נציגים של המשפחות והמטה לכל העולם מאפשרת להביא את הסיפור של כל חטוף וחטופה למקבלי ההחלטות ולקדם את שחרורם.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: