אא

מחצית ממס' יציאות הישראלים לחו"ל באוקטובר היו ב-7 ימים שקדמו למלחמה

על פי הלמ״ס, במהלך כל חודש אוקטובר נרשמו על פי הלמ"ס 454 אלף יציאות לחו"ל של ישראלים. כאמור, מחציתם, יצאו ב-7 ימים שקדמו לשבת השחורה

נתב"ג. צילום: ספיר פרץ נתב"ג. צילום: ספיר פרץ

זווית נוספת לתמונת המצב העגומה. הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת את נתוני חודש אוקטובר מהם עולה כי מחצית מהיוצאים לחו"ל במהלך חודש זה, יצאו ב-7 הימים הראשונים שקדמו למלחמה.

על פי הלמ"ס, במהלך החודש החולף נרשמו בסך הכל 454 אלף יציאות לחו"ל של ישראלים. כאמור, 50% מהם נרשמו ב-7 הימים הראשונים של החודש. 89% מהם יצאו בדרך האוויר - 403.1 אלף.

אחרי פתיחת מלחמת "חרבות ברזל" ועד סוף אוקטובר, נרשמו כ-227 אלף יציאות של ישראלים לחו"ל. באוקטובר 2022, לשם השוואה, נרשמו 827.7 אלף יציאות של ישראלים לחו"ל - צלילה במספר הנוסעים.

בחודשים ינואר-אוקטובר השנה נרשמו 8.7 מיליון יציאות לחו"ל לעומת 7 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד. מתוכן 7.7 מיליון יציאות היו דרך האוויר, 837.5 אלף יציאות היו דרך היבשה (מתוכן 575.2 אלף דרך טאבה) ו-147.9 אלף יציאות היו דרך הים.

מתוך 454 אלף יציאות לחו"ל של ישראלים באוקטובר, 17.6 (3.9% ) היו של אזרחי ישראל שמתגוררים בחו"ל ובאו לארץ לביקור מולדת לעומת 3% באוקטובר 2022.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הלמ"ס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: