אא

הישארו מחוברים: לופטהנזה תאפשר הודעות מהנייד בטיסות באירופה ללא תשלום

החברה תאפשר ללקוחותיה באירופה ליהנות משליחה וקבלה של הודעות במהלך הטיסה ללא תשלום. השירות צפוי לצאת לדרך בינואר 2024. כל הפרטים

צילום: לופטהנזה צילום: לופטהנזה

לופטהנזה מכריזה היום (ד׳), על צעד משמעותי עבור לקוחותיה.

החברה תאפשר ללקוחותיה בטיסות באירופה, ליהנות משליחה וקבלה של הודעות במהלך הטיסה בחינם. למעשה, הנוסעים יוכלו לשלוח ולקבל כמה הודעות שרק ירצו (כולל תמונות). 

השירות, צפוי לצאת לדרך באמצע חודש ינואר 2024, כאשר תחילה תציע לופטהנזה הודעות חינם ללא הגבלה בטיסותיה לטווחים קצרים ובינוניים, ולאחר מכן הנוסעים יוכלו לשלוח ולקבל כמה הודעות שירצו, כולל תמונות, בסמארטפון או בטאבלט משלהם במהלך הטיסה במטוסים ממשפחת A320 בעלי WLAN, כאמור ללא תשלום. כמו כן, עבור כל שאר חבילות האינטרנט על הסיפון, כמו סטרימינג, גם התעריף יופחת בכמעט 50 אחוז מאמצע ינואר.

היקו רייץ, CCO של לופטהנזה: "לופטהנזה משקיעה כשני מיליארד יורו בשיפורי מוצרים ושירותים. תוך כדי כך יישמנו ותכננו יוזמות גדולות, בינוניות וגם קטנות יותר שהופכות את הנסיעה עם לופטהנזה לחוויה טובה עוד יותר. דוגמה מצוינת אחת היא Free Messaging. אני שמח שהאורחים שלנו יוכלו בעתיד לשמור על קשר עם קרוביהם או שותפים עסקיים מעל העננים - ללא תשלום".

התנאי המקדים לשימוש בשירות החינמי החדש הוא כניסה ל-FlyNet עם מספר כרטיס שירות Miles & More או עם כתובת דואר אלקטרוני הרשומה במזהה הנסיעות של קבוצת לופטהנזה. התחברות או רישום חדש אפשריים גם במהלך הטיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: