אא

ספק מאיסלנד לישראייר: ״לא רוצים לעבוד איתכם, אתם רוצחים פלסטינים״

חזית חדשה לענף התיירות ממקום לא צפוי, כאשר אותו ספק איסלנדי מוסיף ומציין כי ישנם מדריכי תיירות ונהגי אוטובוסים שהודיעו כי לא ישרתו אזרחים מישראל. כל הפרטים

ישראייר. צילום: Shutterstock ישראייר. צילום: Shutterstock

מאז פתיחת המלחמה, החל גל אנטשימי רחב בעולם אשר משפיע על יהודים רבים וכן על גופים פרטיים וציבוריים אשר פועלים בארץ ובעולם.

כעת, נפתחת חזית חדשה לענף התיירות, כאשר חברת ישראייר שהטיסה בשנים האחרונות עשרות אלפי ישראלים לאיסלנד, קיבלה בימים האחרונים הודעה מספק תיירות איתו היא עובדת: "אנחנו לא רוצים לעבוד איתכם, אתם רוצחים פלסטינים".

עוד הוסיף אותו ספק כי ישנם מדריכי תיירות ונהגי אוטובוסים שהודיעו כי לא יתנו שירות  לאזרחים מישראל והדגיש כי הוא מקווה שהמסר שלו יעבור לשלטונות בישראל.

בישראייר מספרים כי ספקים אחרים באיסלנד עדיין לא העבירו הודעות דומות, אך נכון לעכשיו עדיין לא שיחררו לחברה מחירים ל-2024, כאשר בשנים קודמות בתקופה זו מחירים כאלה היו ברשות החברה.

בישראייר חוששים כעת כי המהלך מרמז על כך שבאיסלנד החליטו שלא לעבוד עם ישראל, כאשר אומנם בשלב זה הכל מתבטא במאחורי הקלעים ועדיין לא כמהלך רשמי. בכל מקרה למי שעדיין היה ספק, נראה כי המלחמה בה נמצאת כעת ישראל, עשוייה להביא בסיומה למציאות חדשה גם בכל מה שקשור בענף התיירות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: