אא

״לטוס כחול לבן זו לא סיסמה, זו דרך חיים"

כך כותב ירום ודיש, סמנכ"ל בכיר מכירות ותיירות באל על באיגרת מיוחדת לסוכני הנסיעות ומוסיף: "חברות התעופה הזרות שהפעילו כאן עשרות טיסות ביום עצרו את פעילותן בבת אחת. וכאן - התעופה הישראלית נדרשה למשימה"

צילום: דוברות אל על צילום: דוברות אל על

חודש לאחר פרוץ מלחמת ״חרבות ברזל״ ירום ודיש, סמנכ"ל בכיר מכירות ותיירות באל על ויו"ר דירקטוריון סאן דור שלח היום (חמישי) איגרת מיוחדת לסוכני הנסיעות בה מעדכן על הפעילות של אל על מאז פרוץ המלחמה ועל ההיערכות להמשך.

"אנו עם חזק! הנחנו את המחלוקות בצד והתאחדנו כחומה בצורה במלחמה שנכפתה עלינו. ככה ביחד ננצח. עבורנו, בענף התיירות, המצב הביטחוני ממחיש עד כמה הפכפכה ובלתי צפויה המציאות שבה אנו פועלים״, כותב ודיש לסוכני הנסיעות בישראל ומוסיף: ״כשותפים שלנו מאז ומתמיד, חשוב לי לעדכן אתכם על העשייה ועל ההיערכות להמשך באל על". 

ודיש משבח את פעילותה של מנכ"לית אל על מאז פרצה המלחמה וכותב: "מאז שבעה באוקטובר אל על פועלת במתכונת חירום. מנכ"לית החברה דינה בן-טל גננסיה מקיימת הערכות מצב ומנהלת עם צוות ההנהלה את האירוע, במנהיגות ובצורה מעוררת השראה. אל על מבינה את משימתה הלאומית ומבטיחה לשמר גם בעיתות מלחמה את הגשר האווירי לישראל וממנה. גם הפעם הבנו מיד את גודל האחריות ונרתמנו לסייע למשק הישראלי."

ודיש מספר על פעילותה הנרחבת של אל על מאז פרוץ המלחמה ומתייחס לעובדים הרבים המגויסים ומשתתפים במערכה: "בשונה מחברות התעופה הזרות שהפסיקו לטוס לישראל - אל על ממשיכה לטוס באופן סדיר ואף תגברנו את טיסותינו מישראל ואליה למרות שמיטב אנשינו מגויסים ומשתתפים במערכה הצבאית. יחד אתכם, כתף אל כתף ובשותפות מלאה סביב השעון עמלנו ואנו עמלים לתת מענה לנוסעינו בארץ ובעולם. הגדרנו סדר עדיפויות ברור להשבת משפחות החללים, הנעדרים והחטופים והטסנו לוחמים בסדיר ומחזיקים בצו 8 שנדרשו להגיע ארצה במהרה."

במקביל, מציין ודיש את מספר הנוסעים שהטיסה החברה כשסייעה למאות אלפי ישראלים לשוב ולהתאחד עם משפחותיהם וכי מאז תחילת המלחמה הטיסה אל על יותר מ-400 אלף נוסעים ביותר מ-2,500 טיסות, כ-80 אלף מתוכם טסו בטיסות חילוץ מיעדים שונים בעולם. אל לוח הטיסות התווספו טיסות מיוחדות דוגמת טיסות ייעודיות לאנשי כוחות הביטחון, ההצלה והבריאות שטסו ללא תמורה וטיסות מטען שאפשרו להביא ארצה אלפי טונות של ציוד.

ודיש מעדכן את הסוכנים על ההתגייסות של אל על למען משפחות החטופים: "בימים אלה אנשי אל על ובהם סניף ישראל, באמצעות מערך ייחודי שהקמנו בחברה - פועלים להטסת משפחות החטופים לנסיעות דיפלומטיות ולנסיעות הסברה בחו"ל. זו משימה לאומית ראשונה במעלה. אנו עומדים בקשר הדוק ויומיומי עם מטה משפחות החטופים ומסייעים בהטסה ללא עלות של בני המשפחות ונציגיהן."

על מצב התעופה בארץ בעקבות המלחמה מספר ודיש: "בשונה ממשבר הקורונה שצרוב בזיכרוננו - המשבר הזה פוקד רק את ישראל. החברות הזרות שהפעילו כאן עשרות טיסות ביום עצרו את פעילותן בבת אחת. וכאן - התעופה הישראלית נדרשה למשימה. אני מאמין ומקווה כי הדבר לא יישכח על ידי ציבור הנוסעים ועל ידי שותפנו במשרדי הנסיעות – תפקידכם חשוב במישור זה."

ודיש פונה לסוכנים ומדגיש: "מעבר לחלקה של המדינה בביסוס מעמדה של התעופה הישראלית, יש חשיבות רבה לכולנו בכל הקשור לחיזוק התעשייה הישראלית על כל רבדיה. "לטוס כחול לבן" זו לא סיסמה, זו דרך חיים וזו הדרך להבטיח כבר היום את המחר - את העתיד של הענף היקר לליבנו."

ודיש משבח את העבודה המשותפת של אל על עם התאחדות סוכני הנסיעות בהובלת יו"ר ההתאחדות קובי קרני ובשיתוף מנכ"לית ההתאחדות טלי לאופר ש"יחד תאפשר לחברה ולכם לנווט את הספינה לחוף מבטחים."

לסוכני הנסיעות כותב ודיש: "רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם, על התגייסותכם ללא לאות בתקופה מאתגרת זו. למרות המורכבות, הפגנתם נחישות, מסירות ומקצוענות ראויות להערכה גדולה וביחד הצלחנו לתת מענה ללקוחותינו. אני גאה להימנות על אנשי הענף המופלאים ולעמוד בראשה של חטיבה שהיא דוגמה ומופת למצוינות. אני גאה להיות ישראלי וגאה להיות השותף שלכם. לציבור הסוכנים המתגורר ועובד ביישובי הדרום ובצפון הארץ אנו שולחים חיבוק חם במיוחד. הציבור האמיץ הזה ממשיך לעשות את עבודתו בתקופה קשה זו."

ודיש מסיים בתקווה כי התקופה הנוכחית תסתיים במהרה ותבשר מציאות ביטחונית טובה יותר למדינה ולאזרחיה וכי החברה והסוכנים יוכלו לחזור לימי השגשוג והצמיחה.

"הנאמנות ההדדית בין אל על לבין סוכני הנסיעות אינה מוטלת בספק ואני סבור שהאירועים האחרונים אף יעצימו אותהבשגרה ובחירום, אל על הייתה ותמיד תהיה הכי בבית בעולם". חותם ודיש את דבריו.

צילום: דוברות אל עלצילום: דוברות אל על

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלירום ודיש

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: