אא

קבוצת כדורגל ספרדית "חטפה" טיסה לאחר שהמטוס שלה התקלקל

חברת התעופה הספרדית Air Nostrum הותירה קרוב ל-100 נוסעים ללא טיסה, לאחר שהקצתה את מקומותיהם לשחקנים ולצוות של קבוצת הכדורגל המפורסמת של סביליה, שהמטוס החכור שלה התקלקל

צילום: אייר נוסטרום צילום: אייר נוסטרום

בתקרית יוצאת דופן בספרד, קרוב ל-100 נוסעי חברת התעופה Air Nostrum (חברת בת אזורית של איבריה) נותרו מקורקעים ללא טיסה, כששחקני ואנשי הצוות של קבוצת כדורגל מפורסמת קיבלו יחס מועדף והועלו לטיסה.

התקרית, שהתרחשה בערב ה-4 בנובמבר עוררה זעם ציבורי וגררה ביקורת הן מצד הנוסעים שנפגעו והן מהתקשורת.

חברת התעופה אייר נוסטרום ביטלה את הטיסה המתוכננת מהעיר ויגו למדריד, בלא להציע לנוסעים טיסה חלופית, וזאת כדי להטיס את קבוצת הכדורגלFC Sevilla  , שהמטוס החכור שלה התקלקל ולא היה כשיר לטיסה.

חברת התעופה הואשמה שהיא מאפשרת לקבוצת כדורגל להסיט את החברה מתוכניות הטיסה שלה, כשהיא משאירה לקוחות תקועים בוויגו, בצפון מערב ספרד, בשעת לילה מאוחרת. נוסעים רבים נאלצו לנסוע מרחק של כ-600 ק"מ בין ויגו למדריד באוטובוס או במונית למחרת כדי להימנע משיבושי עבודה או כדי לעלות על טיסות המשך בין-יבשתיות. עפ"י דיווחי תקשורת, בין 80 ל-95 אנשים נפגעו.

השבוע הודתה חברת התעופה ב"טעות המצערת" שביצעה. נציגי החברה הבטיחו ליצור קשר עם כל הנוסעים שנפגעו כדי להציע להם פיצוי על אי הנוחות שנגרמה ואף פרסמו התנצלות פומבית. חלק מהנוסעים התמרמרו וטענו שאין בכך די, בהתחשב בעובדה שהם נותרו ללא טיסה, וזאת לא בשל טעות של החברה, אלא עקב העדפת קבוצת הכדורגל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ספרדאיבריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: