אא

Etihad Airways חושפת טרקלינים חדשים בטרמינל A שהושק באבו דאבי

הטרקלינים המרשימים של חברת התעופה האמירתית משתרעים על פני שלוש קומות בצד הצפוני של טרמינל A, השוכנים בין אזורי C ו-D. מה כוללים הטרקלינים ולמי הם מיועדים?

צילום: Etihad צילום: Etihad

Etihad Airways, חברת התעופה האמירתית, חשפה את טרקליני הדגל בטרמינל A החדש של נמל התעופה הבינלאומי באבו דאבי. זאת לאחר האירוע ההיסטורי בו החברה הפעילה את הטיסה המסחרית הראשונה מטרמינל A ב-31 באוקטובר.

הטרקלינים החדשים נחשפים לקראת המעבר המלא של חברת התעופה לטרמינל החדש שמתבצע בשלבים בין ה-9 ל-14 בנובמבר.

הטרקלינים המרשימים של Etihad משתרעים על פני שלוש קומות בצד הצפוני של טרמינל A, השוכנים בין אזורי C ו-D. טרקליני המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים כוללים מגוון אפשרויות הסעדה, חללי מנוחה ובידור שיתאימו לכל האורחים, לרבות ה-Constellation Bar המיוחד.

"כאשר תכננו את טרקליני Etihad בבית החדש שלנו, טרמינל A, הצוותים שלנו חשבו על כל פרט, והבטיחו חוויה שתשמח את האורחים שלנו מרגע שהם נכנסים", אמר אנטונואלדו נבס, מנכ"ל חברת התעופה.

"הטרקלין הוא היבט חשוב מאוד במסע של האורחים שלנו ורצינו ליצור חוויה מרשימה שתגרום להם לרצות לחזור ולטוס בקרוב. העיצוב שלנו חדשני ומציע מבחר של חוויות בלתי נשכחות בין אם האורחים יבחרו להירגע, להתפנק במגוון אפשרויות קולינריות או ליהנות ממשקה מרענן בבר הדגל Constellation", המשיך.

טרקליני Etihad נגישים לאורחים שטסים ב-The Residence ובמחלקות הראשונה והעסקים של Etihad ולחברי Etihad Guest עם סטטוס תואם. נוסעים שטסים במחלקת תיירים המעוניינים ליהנות מחלל הטרקלין האקסקלוסיבי יכולים לרכוש גישה לטרקלין העסקים של Etihad בכפוף לזמינות.

הטרקלין ממוקם בנוחות עם גישה לשלושה שערים המציעים עלייה ישירה בטיסות נבחרות.

ניתן להתענג בטרקלין מהנופים רחבי הידיים של המסלול והשלווה המוצעת תוך צפייה על המראת המטוסים.

טרקלין על הגג

טרקלין מחלקת העסקים של Etihad כולל מגוון חוויות קולינריות. Liwan Global Dining היא המסעדה הבלתי פורמלית של טרקלין Etihad, הפתוחה לאורך כל היום, המציעה שפע של מבחר הכולל תחנות בישול לייב, מאכלים מהמטבח האמירתי והמזרח תיכוני לצד מנות בינלאומיות אהובות בהשראת היעדים שהחברה טסה אליהם.

האורחים יכולים גם לבחור לסעוד בטרקלין הגג בתקופות נבחרות וליהנות ממזנון בינלאומי של מנות חמות וקרות.

עבור אלה שמעדיפים משהו קל יותר, ישנן תחנות הסעדה ברחבי הטרקלין בהן האורחים יכולים ליהנות ממבחר חטיפים כמו גם משקאות חמים וקרים.

בר Constellation בטרקלין הגג מגיש מבחר רחב של קוקטיילים, יינות ומשקאות, והוא עתיד להפוך ליעד בפני עצמו למטיילים לאור הנוף שהוא מציע.

משפחות חשובות לחברת התעופה: חדר משפחה בהתאמה אישית עוצב מתוך מחשבה על המטיילים הצעירים ומציע משחקים, צעצועים וספרים כדי לבדר את הקטנטנים.

קבלת פנים לנוסעי המחלקה הראשונה

טרקלין המחלקה הראשונה האקסקלוסיבי מציע לובי קבלה ייעודי לאורחי הפרימיום של Etihad ומעלית פרטית לגישה לטרקלין הגג בקומה העליונה של המתחם. The First Lounge Dining Room מציע חוויית קולינריה עם ארוחה א-לה-קארט ומבחר יינות בוטיק משובחים המומלצים על ידי מומחים. המטבח משקף את מיטב הגסטרונומיה האמירתית וכן את היעדים שחברת התעופה טסה אליהם.

בטרקלין המחלקה הראשונה יתכבדו הלקוחות במבחר מאפים, קינוחים וחוויית תה ייחודית. 

נוסעי המחלקה הראושנה. צילום: אתיחאדנוסעי המחלקה הראושנה. צילום: אתיחאד

בכדי להירגע לפני הטיסה, סוויטות פרטיות של המחלקה הראשונה זמינות לאורחים לעבודה, מנוחה ולסעודה בפרטיות מוחלטת. הסוויטות הפרטיות הינן ללא תשלום לאורחים שטסים ב-The Residence וזמינות להזמנה על ידי כל שאר אורחי טרקלין המחלקה הראשונה.

עם ההגעה לאבו דאבי

בנוסף לטרקליני המחלקה הראשונה ומחלקת העסקים לממריאים, אורחי הפרימיום המגיעים לאבו דאבי עם שירותי נהג שהוזמנו מראש, יוכלו לבקר בטרקלין הנכנסים כדי להתקלח, להתרענן או פשוט ליהנות מחטיף מהיר או משקה לפני הפגישה עם הנהג שלהם.

חניכת הטרמינל החדש. צילום: אתיחאדחניכת הטרמינל החדש. צילום: אתיחאד

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתיחאד איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: