תל אביב 21°c
ניו יורק 13°c
לונדון 4°c
פריז 7°c
ברלין 2°c
אתונה 19°c
לרנקה 20°c
אא

עידן חדש: שדה״ת סכיפהול ו-KLM משלבים כוחות עם אוניברסיטת דלפט למציאת דרכים חדשות לטיפול בכבודה

שדה״ת של אמסטרדם סכיפהול, KLM ומרכז המחקר והחדשנות של אוניברסיטת דלפט, FRAIM, מאחדים כוחות במשך שמונה חודשים כדי לפתח חידושים חדשים שיכולים לשנות את אופן העבודה

חדשנות בשדה״ת של סכיפהול: צילום: Shutterstock חדשנות בשדה״ת של סכיפהול: צילום: Shutterstock

חוקרי אוניברסיטת דלפט לטכנולוגיה הנמצאת בעיר דלפט שבהולנד, משיקים מחקר על דרך עבודה חדשה בטיפול בכל המטען של שדה התעופה של סכיפהול. כדי לבצע את המחקר שלהם, הם יעבדו בשיתוף פעולה מיוחד עם כל הצדדים המעורבים בטיפול בכבודה בשדה״ת העמוס של אמסטרדם הנחשב לאחד מהשדות העמוסים באירופה.

המחקר נועד לעזור לתעשיית התעופה להפוך את העבודה באולמות טיפול בכבודת היד של הנוסעים לקלה יותר. בנוסף לפעולות המתוכננות כבר להתקנת עזרי הרמה בכל מקום בטווח הקצר, החוקרים של אוניברסיטת דלפט מעוניינים לבדוק כיצד חדשנות דיגיטלית יכולה לתמוך ולייעל את הפעילויות הפיזיות.

בחודשים הקרובים, חמישה חוקרים, בהנחייתו של פרופסור דיוויד אבבינק (פרופסור לאינטראקציה בין אדם לרובוט -מנהל מדעי של FRAIM), יערכו מחקר באולמות הטיפול במטען. יחד עם העובדים המטפלים בשדה התעופה של סכיפהול במזוודות הם מתכננים לעצב מחדש את עתיד העבודה באולמות, כולל דגש על חידושים דיגיטליים, כאשר עתיד העבודה באולמות שמבם מטופל כל נושא הכבודה, יסתובב סביב האיזון בין בני אדם למכונות.

"עלינו ללמוד מהמומחים במקום העבודה מה חשוב להם בעבודתם ומה הם היו רוצים שייעשה אחרת", אומר פרופסור אבבינק. "לחברי צוות המחקר שלנו יש רקע שונה, מה שמאפשר לנו לנסות לחשוף את הנקודות העיוורות אחד של השני, כדי שנוכל ללמוד יותר ביחד ממה שהיינו נלמד בנפרד. זה חיוני כדי להיות מסוגל לבחון פתרונות אפשריים שונים עם המומחים ועבורם: טכני, חברתי או ארגוני".

הרם ג'וזפי, סגן נשיא לשירותי כבודה ב-KLM מוסיף: "KLM וסכיפהול מובילות כבר זמן רב בכל רחבי העולם במונחים של הפחתת העומס הפיזי בטיפול בכבודה. אבל תמיד יש מקום לשיפור. על ידי עבודה משותפת עם סכיפהול ואוניברסיטת דלפט לטכנולוגיה, אנו נוקטים בצעדים חדשים כדי להפוך את העבודה באזורי כבודה לפחות תובענית פיזית. שיתוף פעולה זה יקל על שיפורים שניתן יהיה ליישם בסופו של דבר בשדות תעופה ברחבי העולם. זה משהו שאנחנו יכולים להיות גאים בו בהולנד".

"בכל מקום עבודה באולם טיפול בכבודה יהיה עזר הרמה תקין עד אפריל 2024, אשר חייב לשמש את כל העובדים. במקביל, אנו עובדים גם על השלב הבא לתקופה שאחריה: אוטומציה של עבודה פיזית. גם באולם אוטומטי לטיפול בכבודה, לעובדים עדיין יהיה תפקיד חשוב. אנו מעצבים את עתיד העבודה וכיצד ישתנה תפקידם של האנשים בה. המחקר יעזור לנו לעצב את זה יחד עם העובדים", אמר דניס ואן קליף, האחראי על המטען ב-Royal Schiphol Group.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סכיפהול אמסטרדםנמל סכיפהול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: