אא

סעודיה חתמה על שותפות מרכזית בירידי התיירות מסביב לעולם לשנתיים

אנשי רשות התיירות הסעודי חתמו בסיום יריד WTM בלונדון על שיתוף פעולה לשנתיים הקרובות בירידי התיירות באמריקה הלטינית, במדינות ערב ובאפריקה. כבר השבוע הפגינו נוכחות אדירה ביריד הבריטי

נציגי התיירות של סעודיה ביריד התיירות (צילום: WTM / STA) נציגי התיירות של סעודיה ביריד התיירות (צילום: WTM / STA)

שיתוף הפעולה בין סעודיה לבין המדינות המארחות את ירידי התיירות בדרך לגדול משמעותית. אחרי שבוע מוצלח במיוחד ביריד בלונדון עבור המדינה המשקיעה משאבים רבים בתיירות, מגיע השלב הבא.

סעודיה, כך מפרסמת היום רשות התיירות במדינה, חתמה על הסכם שיתוף פעולה דו-שנתי עם RX GLOBAL מפעילת ירידי התיירות במדינות ערב (ARAB TRAVEL MARKET) וכן אלה במדינות אמריקה הלטינית ובאפריקה. ההסכם יהיה בתוקף מנובמבר 2023 עד ספטמבר 2025.

כבר עכשיו נחשבת סעודיה לשותפה הבכירה ביותר בירידי התיירות, במקביל לנותני החסות הראשיים. כך למשל, נוכחותה של סעודיה ביריד השנה היתה מהגדולות בעולם עם כ-75 מציגים סעודיים ומאות משתתפים שהגיעו מתחום התעופה, המלונאות, האטרקציות והבנייה כמו גם סוכני נסיעות רבים.

שיתוף הפעולה אמור לכלול פעילויות לקידום מכירת סעודיה כיעד המתפתח בעולם. מנכ"ל רשות התיירות הסעודית, פאהד חמידאן, אמר כי "סעודיה היא יעד התיירות הצומח ביותר בעולם, שעולה על כל ציפייה וקובעת את הקצב בעולם. הודות להנהגת התיירות של סעודיה, בכל שנה נוכחותנו ב-WTM London ממשיכה לגדול, ואנו מקבלים יותר מבקרים מאי פעם, בדרך להשגת היעדים שלנו עד שנת 2030".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: wtmסעודיהערב הסעודית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: