אא

באיחוד האירופי מגבירים את המאמצים לספק סיוע הומניטרי לרצועת עזה

נשיאת האיחוד האירופי הדגישה את מחויבות האיחוד לצרכיה ההומניטריים של עזה. האיחוד כבר הוציא 8 טיסות ומתכנן 6 נוספות במסגרת גשר התעופה ההומניטרי לעזה ובסך הכול יעניק לעזתים יותר מ-550 טונות של סיוע חירום

צילום: 123rf צילום: 123rf

האיחוד האירופי, התומך בפלסטינים מאז שנת 2000, מגביר את מאמציו לספק סיוע הומניטרי לרצועת עזה, ומתכנן 6 טיסות נוספות של גשר התעופה ההומניטרי, בנוסף ל-8 הטיסות שכבר בומעו. שתי טיסות מברינדיזי, איטליה, אמורות לצאת עם 55 טונות של פריטים שנתרמו מהאיחוד האירופי עבור תוכנית המזון העולמית. 3 טיסות נוספות מתוכננות מבוקרשט, ותישאנה חומרי מחסה, שנתרמו על ידי רומניה, וטיסה נוספת מאוסטנד בלגיה עם אספקה מסוכנויות האו"ם.

גשר התעופה ההומניטרי של האיחוד האירופי יסתכם ב-14 טיסות, שיעבירו בסך הכל יותר מ-550 טונות של סיוע חירום בטיסות למצרים לצורך מעבר הגבול ברפיח.

נשיאת האיחוד האירופי, אורסולה פון דר ליין, הדגישה את מחויבות האיחוד האירופי לצרכיה ההומניטריים של עזה, והצהירה כי שמונה טיסות כבר הגיעו למצרים, ושש נוספות מתוכננות. האיחוד האירופי הכפיל פי ארבעה את הסיוע ההומניטרי שלו לעזה ב-2023 ליותר מ-100 מיליון אירו, במטרה לתמוך בשותפים בעבודתם ההומניטרית החיונית.

פעולות האיחוד האירופי עולות בקנה אחד עם מסקנות המועצה האירופית מ-26 באוקטובר, הדוגלות בגישה הומניטרית מהירה לנזקקים. ראוי לציין כי הסיוע ההומניטרי של האיחוד האירופי לפלסטינים נמשך מאז שנת 2000, לצורך תמיכה במשפחות שנפגעו ממצבי חירום וזעזועים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: האיחוד האירופי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: