אא

שיפור בשכר, תוכנית ארוכת טווח ואפשרויות קידום אישיות: ההסכם הקיבוצי החדש ב-SWISS

תוספת שכר של יותר מ-400$ לכל עובד, לוח טיסות מסודר יותר ואפשרויות העסקה מגוונות על פי צורך: כך ייראו חייהם של צוותי האוויר ב-SWISS החל מהשנה הקרובה, לאחר כניסתו לתוקף של ההסכם החדש

צילום: SWISS צילום: SWISS

חברת התעופה השוויצרית SWISS ואיגוד צוותי האוויר של החברה Kapers, מפרסמים היום (שישי) את הסכם העבודה הקיבוצי החדש בחברה הכולל שיפורים רבים.

משכורותיהם הבסיסיות של כלל אנשי צוותי האוויר השוויצריים המועסקים במשרה מלאה יעלו ב-400 פרנקים שוויצרים (443$). ההסכם החדש כולל גם התאמת שכר מבוססת אינפלציה של 2% ועלייה בגובה ההוצאות. תינתן גם אפשרות להתאים את מועד התשלומים ופריסתם.

סידור העבודה החודשי של צוותי האוויר יגיע מעתה מוקדם יותר כך שהדיילות והדיילים יוכלו להתאים תוכניותיהם בהתאם ללוח העבודה. בכל חופש יינתנו שבעה ימי חופשה לעובדים.

החברה מציעה מעתה גם אפשרויות להעסקה במשרה חלקית, משרות המתאימות להורים או לסטודנטים, וגם לחברי צוותים מבוגרים יותר המעדיפים לעבוד פחות.

על פי הודעת SWISS, המו"מ לקראת החתימה על ההסכם הקיבוצי החדש היה אינטנסיבי, אך לבסוף הצדדים שוכנעו שההסכם החדש ישפר משמעותית את תנעי ההעסקה של עובדי החברה.מנכ"ל SWISS, דיטר ורנקס, אמר כי ההסכם החדש מייצג השקעה אמיתית בצוותים ומספק ערך מוסף לכל הצדדים. יינתן מענה לצרכים האישיים של העובדים באופן טוב מבעבר, ובכך נעזור לשפר את איכות חייהם".

ההסכם החדש עדיין כפוף למספר אישורים והצבעות ואם ייצא לפועל ייכנס לתוקף ב-1 בינואר 2024.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSהסכם עבודהסוויס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: