אא

7.8 מיליון נוסעים ו-70 אלף טיסות ב-12 יום: אמריקן איירליינס במבצע העמוס בתולדותיה

חברת התעופה הגדולה בעולם במהלך תקופת הנסיעות של חג ההודיה, הנמשכת בין ה-16 ל-28 בנובמבר. תקופת נסיעות החגים הזו תהיה העמוסה ביותר של חברת התעופה אי פעם, והיא מגיעה כפי שהייתה אמריקן

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אמריקן איירליינס צפוייה להטיס יותר מ-7.8 מיליון נוסעים-שיא עבור חברת התעופה - במהלך תקופת הנסיעות של חג ההודיה, בין ה-16 ל-28 בנובמבר.

תקופת נסיעות החגים הזו תהיה העמוסה ביותר של חברת התעופה הגדולה בעולם אי פעם. מדובר בתקופה העמוסה ביותר של כל חברת תעופה אמריקאית ב-14 החודשים האחרונים, כולל את תקופת הנסיעות של קיץ 2023. ימי השיא של חג ההודיה יהיו בתאריכים ה-26-27 באוקטובר, בהם תפעיל החברה הגדולה בעולם יותר מ-6,000 המראות בכל אחד מהימים.

"אנחנו מנהלים את המבצע הטוב ביותר בהיסטוריה שלנו", אמר דייוויד סימור, סמנכ"ל התפעול אמריקן איירליינס. "כשהלקוחות שלנו טסים לבלות עם חבריהם ויקיריהם בחג ההודיה הזה, אנו רוצים להוציא אל הפועל את המבצע החשוב בצורה בטוחה ואמינה ולהראות לנוסעים שלנו שהם יכולים לסמוך עלינו, וזאת הודות לעבודה הקשה של יותר מ-130,000 חברי הצוות שלנו."

הצלחה של החברה מציינים באמריקן איירליינס היתה היכולת של הצוות להחזיר את פעילות חברת התעופה למסלול כאשר מזג האוויר או תנאים אחרים משפיעים על הפעילות. במהלך מזג אוויר קשה ושיבושים אחרים, באמריקן איירליינס מציינים כי החברה התאוששה מהר יותר מהמתחרים שלה, תוך מזעור ההשפעה על נוסעיה ולקוחותיה. ״זה היה נכון במיוחד הקיץ למרות עלייה משמעותית במזג האוויר הקשה, שאפיין 70% מלוח הזמנים של הקיץ. באותה תקופה, אמריקן איירליינס הצטיינה יציאות בזמן.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: