אא

Lufthansa Technik חושפת את תא הנוסעים המלכותי של המטוס הפרטי בואינג 777-9

החטיבה הטכנית של לופטהנזה חשפה פרטים מלאים ותמונות של תא הנוסעים במטוסי ה-Boeing Business Jets (BBJ) 777-9. החטיבה תציג את כל הפרטים של התא CelestialSTAR בתערוכת התעופה של דובאי בין ה-13 ל-17 בנובמבר

צילום:Lufthansa Technik צילום:Lufthansa Technik

עיצוב תא הנוסעים הייחודי במטוסים הפרטיים של בואינג נוצר מתוך מחשבה על מנהיגי העולם והאנשים העשירים ביותר בעולם. התא משתרע על יותר מ-340 מ"ר וזכה לשם CelestialSTAR על ידי צוות העיצוב של 'לופטהנזה טכניקה'.

החטיבה הטכנית מציינת כי המטוס עוצב כדי "להדגיש גם את הטוהר העכשווי וגם את דפוסי העיצוב הגיאומטריים המזרח תיכוניים האופייניים, כמו גם את מרחבי השמיים. זה לא רק תא הנוסעים הרחב ביותר מבין כל סוגי מטוסי ה-VVIP (very VIP) החדשים, אלא גם מעוצב בפילוסופיה המזרח תיכונית".

בין השאר: הנוסעים יכולים לרחוץ תחת מקלחת הגשם והעיסוי הגדולה ביותר שתוכננה עבור מטוס פרטי ואז לקפוץ למיטת קינג סייז נדיבה. בצמוד לסוויטה הפרטית נמצא הטרקלין, דרכו נכנסים הנוסעים למטוס כמו לובי. כשהמסדרונות פתוחים, הטרקלין מתמזג בצורה חלקה לתוך פינת הכנסים וחדר האוכל הצמוד.

"העיצוב המתחשב של פנים ה-BBJ 777-9 שנוצר על ידי לופטהנזה טכניקה ממחיש את תכונות המפתח של ה-BBJ החדש, הגדול ביותר שלנו בשוק", אמר אלכסיס פקטו, מנהל שיווק ב-BBJ. "האלמנטים הפנימיים האלגנטיים ממקסמים את הנוחות האישית לנוסעים על סיפון ה-BBJ 777-9, המסוגל לטוס מעל 22 שעות ולחבר בין כל שתי ערים בעולם ללא הפסקה".

הקונספט של CelestialSTAR מכוון בעיקר ללקוחות ממשפחות מלכות במזרח התיכון, שלרוב טסים מסביב לעולם עם משלחות גדולות, ובהתאם לכך החצי השני של התא מציע אירוח נדיב.

ניתן לארח שרים או אורחי מדינה רמי דרג ב-6 סוויטות הדלוקס, תאים מודרניים מהשורה הראשונה שהותאמו במיוחד לעיצוב תא ה-VVIP הזה.

לרשות נוסעים נוספים יש גם 32 מושבים במתחם שנקרא Executive Area, ובו מושבי מחלקת עסקים חדישים. בחלק האחורי של תא הנוסעים נמצא אף אזור פרמיום אקונומי.

"ה-BBJ 777-9 הוא סוג המטוס הגדול ביותר שקיים בשוק ולכן נקבע מראש כיורש של ה-BBJ 747 כמטוס הפופולרי ביותר עבור ראשי מדינות, שרבים מהם נמנים עם לקוחותינו הנאמנים במשך עשרות שנים", אמר חסן גאסים, מנהל מכירות VIP ושירותי מטוסים מיוחדים במזרח התיכון ב'לופטהנזה טכניקה'.

החטיבה הטכנית של לופטהנזה תציג את כל הפרטים של CelestialSTAR בתערוכת התעופה של דובאי בין ה-13 ל-17 בנובמבר, כולל סרט וסיור וירטואלי בביתן של החטיבה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהדובאי777

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: