אא

רוה"מ מגיב למקרון: "האחריות לפגיעה באזרחים היא של חמאס-דאעש ולא של ישראל"

זאת בתשובה לנשיא צרפת שאמר מוקדם יותר בראיון לרשת ה- BBC כי: "ישראל צריכה להפסיק להרוג נשים וילדים בעזה"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

נשיא צרפת עמנואל מקרון טען מוקדם יותר הערב (ו') בראיון לרשת ה-BBC כי "אין כל הצדקה להפצצות בעזה בהם נהרגים נשים וישראל, הפסקת אש תטיב לישראל" והוסיף כי בזמן שהוא מכיר בזכותה של ישראל להגן על עצמה "יש להפציר בהם להפסיק".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב הלילה (בין שישי לשבת) לדבריו של נשיא צרפת עמנואל מקרון: ״האחריות לפגיעה באזרחים היא של חמאס-דאעש ולא של ישראל. נזכיר שישראל נכנסה למלחמה בגלל שארגון הטרור רצח באכזריות מאות ישראלים וחטף יותר מ-200 ישראלים."

עוד הוסיף נתניהו: "בעוד שישראל עושה הכל כדי להימנע מפגיעה באזרחים וקוראת להם לצאת מאזורי הלחימה - חמאס-דאעש עושה הכל כדי למנוע מהם לצאת לאזורים בטוחים ומשתמש בהם כמגן אנושי. חמאס-דאעש מחזיק באכזריות בחטופינו - נשים, ילדים וקשישים - בפשע נגד האנושות. חמאס-דאעש משתמש בבתי ספר, במסגדים ובבתי חולים כמפקדות טרור."

רוה"מ מזהיר ואומר: "הפשעים הללו שחמאס -דעאש מבצע היום בעזה, יתבצעו מחר בפריז, בניו יורק ובכל מקום בעולם. על מנהיגים בעולם לגנות את חמאס-דאעש ולא את ישראל.״

נזכיר כי מוקדם יותר הערב ישראל יצאה כנגד אונסק״ו: ״דוחים בשאט נפש את ההחלטה החד צדדית שקיבל ביחס למצב בעזה״ לאחר ההחלטה של הארגון ביחס למצב בעזה והעובדה שבארגון עמדו דקת דומיה לזכר הקורבנות הפלסטינים בלבד. במשרד החוץ עוד נמסר: ״ההחלטה נותנת אור ירוק לארגון הטרור חמאס, שהוא גרוע מדעאש, להמשיך לרצוח ולחטוף ולהשתמש בתושבי רצועת עזה כמגנים אנושיים״.

צילום: 123rfצילום: 123rf

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בנימין נתניהוראש הממשלה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: