אא

רשות שדות התעופה הגישה תביעה נגד חברה אשר הפעילה מסעדות סושי בנתב"ג

התביעה על סך של 1.730,010 מיליון שקל נגד חברת דק איירפורט יזמות בבית המשפט השלום בת"א בטענה להתעלמות מהוראות הרשות, מהוראות המכרז אליו ניגשה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

רשות שדות התעופה הגישה לבית המשפט השלום בת"א תביעה נגד חברת דק איירפורט יזמות בע"מ שהפעילה שתי מסעדות סושי בנתב"ג. גובה התביעה: 1.730,010 מיליון שקל.

בתביעה שהוגשה באמצעות עורכי הדין עופר דרורי ומלי כהן ממשרד משה נסים, רינקוב, סנדרוביץ עורכי דין נטען נגד דק איירפורט בין השאר כי לאחר תקופת הקורונה "החלה החברה לעשות דין לעצמה ולהפר את החוזה בהפרות יסודיות, חוזרות ונשנות, אשר לא תוקנו, על אף אינספור פניות מצד הרשות ופגישות בין הצדדים בנושא זה".

עוד נטען בכתב התביעה כי: "בניגוד לחובתה החוזית המפורשת, הפעילה החברה את המסעדה באולם היוצאים במתחם הדיוטי פרי בימים ובשעות הנוחות לה, ולא לאורך כל זמני הפעילות בנתב"ג, כפי שנדרש ממנה בחוזה, וזאת תוך פגיעה בציבור הנוסעים".

כמו כן נטען כלפי החברה כי את המסעדה השנייה שהיא הייתה אמורה להפעיל במתחם שחקים אותה נדרשה החברה לפתוח לפעילות ביום 10.4.2022, "סירבה החברה לפתוח בכלל". כמו כן נטען כלפי החברה כי היא לא העבירה לרשות את נתוני הפדיון המכירות שלה בשנת 2023.

בנוסף רשות שדות התעופה מאשימה את חברת דק איירפורט: "בטענה להתעלמות מהוראות הרשות, מהוראות המכרז אליו ניגשה, תוך ניסיון להתעשר שלא כדין על חשבון הרשות. מדובר בענייננו בהתנהלות בעלת סממנים ביריוניים. (ונזכיר, מעבר לעשיית הדין העצמית, את הלחצים הפסולים שהופעלו מטעם נציגי החברה על בני משפחתה של עו"ד סתיו מהלשכה המשפטית ברשות)". הרשות גם טוענת כי החברה לקחה ציוד בישול בחשמל בניגוד לחוזה בסך של 110,438 שקל.

אגב, הצדדים התקשרו לראשונה בשנת 2011 להקמה והפעלה של שתי מסעדות סושי. "בשנת 2023 הגישה החברה תביעה נגד הרשות בטענות שונות. בסיומו של הליך גישור הגיעו הצדדים להסדר כספי במסגרתו ויתרה החברה על כלל טענותיה, והתביעה נדחתה בפסק דין ללא צו להוצאות".

...

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות שדות התעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: