אא

24 ב-2024: רשת הילטון תשיק 24 מלונות חדשים ומלהיבים בשנה הבאה

הילטון מכריזה על 24 מלונות חדשים שייפתחו בצפון ובמרכז אמריקה, אירופה, מזרח התיכון, אירופה ואסיה. הצצה למלונות המפנקים של ענקית המלונות האמריקאית מהמובילות בעולם

וולדורף אסטוריה סיישל (צילום: Hilton) וולדורף אסטוריה סיישל (צילום: Hilton)

רשת מלונות היוקרה הוותיקה הילטון ממשיכה להשקיע במותגיה החדשים ותחת השמות שאולי קצת פחות מוכרים לתייר הישראלי הממוצע, מצידה את תוכניותיה לשנה הקרובה - בכל רחבי העולם.

צפו בכל המלונות החדשים של רשת הילטון (צילום: Hilton)
 
בין המלונות החדשים שייפתחו בארצות הברית ניתן לציין את Signia By Hilton באטלנטה, אחד מהפרויקטים הגדולים והמשמעותיים בבירת מדינת ג'ורג'יה ב-40 השנים האחרונות. מגדל הענק יכלול 976 חדרים כמו גם מרכז כנסים, אולם נשפים, מדרחוב ושמונה מתחמי הסעדה. זהו אחד המלונות הראשונים להיפתח בשנת 2024 – כבר בחודש ינואר.

צילום: Hilton  Signia By Hiltonצילום: Hilton Signia By Hilton

מספר מלונות של מותג "Tempo" מבית הילטון ייפתחו בשנה הקרובה בארצות הברית ביניהם אלה בלואיוויל שבקנטאקי, ובנשאוויל, טנסי. שניהם ייפתחו ברבעון הראשון לשנת 2024.

צילום: Hilton Zemi-Miches-All-Inclusive-Resort-Curioצילום: Hilton Zemi-Miches-All-Inclusive-Resort-Curio

תחת המותג Curio Collection by Hilton ייפתח בפונטה קאנה שברפובליקה הדומיניקנית מלון ענק חדש על בסיס הכל כלול, שיכלול 502 חדרים שכולם פונים אל הים.

מסעדות המלון הכלולות במחיר יציעו אוכל אסיאתי, איטלקי, פירות ים וכמו כן בר שיהיה פתוח לכל אורך שעות היום, בר נוסף שבו יוקרנו משחקי ספורט ואחרים. האורחים יוכלו לבלות גם במועדון לילה, והילדים במועדון ילדים, או בבריכות ובפארק המים המקיפים את המתחם. עוד מציינים כי במקום יוקם מתחם כושר ברמה הגבוהה ביותר, סאונה ולצדה בר מיצים טבעיים, עשרה חדרי טיפולים, סלון יופי ועוד. המלון ייפתח ברבעון הרביעי של השנה.

מסיישל ועד וינה

שני מלונות של הרשת ייפתחו כבר ברבעון הראשון של השנה. הראשון הוא וולדורף אסטוריה סיישל שנבנה בתוך יער על שפת האוקיינוס ההודי, ומהווה בית גידול ומעבר לציפורים אקזוטיות. המלון מורכב מווילות בדרגות שונות וממוקם על שפת שונית אלמוגים חיה, המהווה גם בית לבעלי חיים ימיים רבים כדוגמת צבי ים ענקיים, מנטה ריי ואחרים.

המלון השני הוא Canopy By Hilton resort, שיוקם במיקום מרכזי במאהה ומתעתד להיות חי ובועט יותר מאחיו המפנק. 120 חדרים יוקמו במקום לצד כפר קניות מקומי אותנטי.

במזרח התיכון הילטון תתמקד בשנה הקרובה במלון קונרד בחריין שייפתח בבירה מנאמה ברבעון הראשון של השנה.

באירופה ייפתחו מלון הילטון בורגונדי בצרפת ברבעון השני של 2024, וכן מלון בווינה שיהיה הגדול ביותר של הרשת תחת המותג Hampton עם 358 חדרים.

צילום: Hiltonצילום: Hilton

אחד המלונות המיוחדים שצפויים להגיע השנה הוא קונרד סינגפור Orchid שייפתח כבר ב-1 ביונואר 2024 ויכלול 445 חדרים ועוד 46 סוויטות מפוארות בסמוך לגנים הבוטניים של סינגפור הנחשבים לאתר מורשת עולמית.

בנוסף למלון ייחנך במקום מתחם אירועים בגודל 1,500 מר והוא יציע גם חופשה משולבת לכם ולבעלי החיים שלכם.

עוד יוקמו בשנה הקרובה באסיה הילטון קטמנדו בנפאל, ותחת המותג "מוטו" ייפתח ברבעון השני של השנה מלון חדש בהונג קונג שיכיל 274 חדרים. ברבעון השלישי יגיע הילטון קיוטו ביפן עם 313 חדרים ועיצוב ייחודי. גם בלאוס ובצ'ונגקינג שבדרום מערב סין יוקמו מלונות חדשים תחת המותג קונרד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטוןרשת מלונות הילטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: