אא

בעקבות המלחמה: ישראייר סיכמה עם הטייסים על שינוי התנאים

בהסכם שנחתם בין הצדדים הוחלט על התאמת התנאים עד לסוף השנה, כאשר כיום שליש מטייסי החברה נמצאים בשירות מילואים. כל הפרטים

#bringthemhome על מטוס ישראייר. צילום: יח״צ ישראייר #bringthemhome על מטוס ישראייר. צילום: יח״צ ישראייר

המלחמה נמשכת וחברות התעופה הישראליות ממשיכות לבצע התאמות בהתאם להתפתחות המלחמה. חברת התעופה ישראייר ביצעה שורה של פעולות מיידיות עם תחילת המלחמה כדי להתאים את החברה למציאות החדשה.

אורי סירקיס, מנכ"ל החברה, נקט בעשרות פעולות כדי להבטיח את עתיד החברה עם כל הקשיים. כחלק מכך, בחברה הגיעו במהירות להסכם עם הטייסים לגבי השינוי בתנאים שלהם עד סוף 2023 - מאמצע חודש אוקטובר ועד לסוף חודש דצמבר. ההסכם היה תחת הכותרת - ״התאמת פעילות הטייסים מול ועד הטייסים וההסתדרות על רקע מלחמת חרבות ברזל״.

כיום, שליש מטייסי החברה נמצאים במילואים כך שהחברה אינה צריכה לשלם להם משכורות. בשוק ההון מעריכים כי בעקבות כך, עלויות החברה עשויות להגיע לכ-50% באותו פרק זמן מהעלות הרגילה.

בשבוע החולף, פרסמנו אגרת נוספת ששלח אורי סירקיס, לציון חודש ימים למלחמה, כאשר כתב בין היתר: "בחודש האחרון, במקביל למלחמה נלחמנו כולנו על הבית. המלחמה פרצה אחרי רבעון שיא של כל הזמנים שלנו בנתב"ג. היה עלינו לבצע פניית פרסה מהירה. היה עלינו לבצע, שורה ארוכה של שינויים והתאמות בזמן אמת. הטסנו ארצה למעלה מעשרה אחוזים, מהישראלים שביקשו לחזור בדחיפות לישראל. עתה, כשכולם שבו הביתה, עלינו לעבור למצב של "חסכון באנרגיה". עלינו להמתין לפחות עד מחצית דצמבר עם מינימום נזקים. לפיכך, השבוע עברנו לארבע ימי עבודה. עשינו זאת לאחר שביצענו שורה ארוכה של פעולות ממוקדות, שנועדו למזער הפגיעה בתוצאות הכספיות, והכי חשוב, להבטיח את העונה הבאה".

עוד הוסיף מנכ"ל ישראייר: "בתוך חודש ביצענו, שורה אינסופית של מהלכים. שלל הפעולות הללו, המנוהלים, ברמה יום יומית, מבטיחים את עתידנו. מבטיחים, שנסיים את השנה במינימום נזקים. מבטחים, שנהיה במתכונת מלאה לקראת העונה הבאה. מבטיחים, שנוכל להמשיך להתפתח ולצמוח גם בשנת 2024".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: