אא

מטוקיו ועד אמריקה הלטינית: אמריקן איירליינס חושפת קווים חדשים לשנת 2024

חברת התעופה האמריקאית מצהירה על התוכניות והיעדים החדשים של החברה לשנה הבאה, כאשר בין היתר החברה עשויה להפוך לחברה האמריקאית היחידה שטסה בין ניו יורק (JFK) לבין טוקיו (HND)

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אמריקן איירליינס חושפת קווים בינלאומיים חדשים לשנת 2024.

טיסות ללא הפסקה לטוקיו?

החברה הודיעה כי הוגשה בקשה רשמית למשרד התחבורה האמריקאי (DOT) להפוך לחברה האמריקאית היחידה שטסה ללא הפסקה בין נמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי של ניו יורק (JFK) לנמל התעופה האנדה בטוקיו (HND). עד לאישור, השירות החדש של החברה יפעל כל השנה בתדירות של טיסה יומית. 

מולי ווילקינסון, סגנית הנשיא האמריקאית לענייני רגולציה וממשל בינלאומי, התייחסה לאפשרות זו ואמרה כי "אמריקן מצפה להציג את האפליקציה התחרותית שלנו לספק שירות חדש ומשופר לנמל התעופה האנדה הנוח של טוקיו. זה יהיה השירות היחיד ללא הפסקה מ-JFK לטוקיו המופעל על ידי חברת תעופה אמריקאית. 

הרחבת הפעילות בטולום 

החל מה-28 במרץ, יופעל שירות חדש ללא הפסקה ימריא לטולום, מקסיקו (TQO). החברה תציע ארבע טיסות יומיות - יותר טיסות מכל חברת תעופה אחרת מארה"ב. בנוסף, אמריקן מפעילה לקנקון הסמוכה 40 טיסות מ-18 יעדים בארה״ב. טיסותיה של אמריקן לטולום יפעלו במטוסי בואינג 737.

בריאן זנוטינס, סגן נשיא בכיר של אמריקן לתכנון רשת ולוח זמנים, התייחס לנושא ואמר כי ״עם יותר טיסות לטולום מארה"ב מכל חברת תעופה אחרת, אמריקן תציע קישוריות ארצית נוחה לפנינת החופשה הפופולרית הזו בריביירה מאיה."

הגדלת השירות בדרום אמריקה 

 בקיץ הבא, אמריקן תרחיב את שירותה למקסיקו, האיים הקריביים ואמריקה הלטינית. החברה תציע יותר מ-90 יעדים לבחירה, כאשר החל מה-5 ביוני 2024, תגדיל את השירות במספר קווים ברחבי האזור.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: