אא

מתקשים בחנייה? מרצדס תעשה את זה במקומכם

מרצדס מרחיבה את יכולות החנייה האוטונומית לדגמים חדשים, וביניהם ה-E Class, ה-EQE SUV ו-EQS SUV. הפונקציה קיימת כעת ב-7 מדגמי המותג

צילום: מרצדס צילום: מרצדס

יכולות החנייה האוטונומית של מרצדס היו עד כה שמורות לדגמי ה-S-Class (בתצורת סדאן בלבד), EQS ו-EQE. כעת, המותג מרחיב את הפונקציה לדגמים חדשים, וביניהם ה-E Class (בתצורת סדאן וסטיישן), ה-EQE-SUV ו-EQS-SUV.

בנובמבר 2022 קיבלו חברת מרצדס בנץ ובוש את האישור הראשון בעולם לשימוש מסחרי בפונקציית החנייה האוטונומית ללא נהג, בחניון APCOA P6 של נמל התעופה שטוטגרט שבגרמניה. זהו החניון הראשון בעולם שמציע חנייה אוטונומית ללקוחות מרצדס.

הדגמים החדשים שמצטרפים לרשימת הרכבים בעלי יכולות החנייה האוטונומית של המותג. צילום: מרצדסהדגמים החדשים שמצטרפים לרשימת הרכבים בעלי יכולות החנייה האוטונומית של המותג. צילום: מרצדס

שירות ה-Automated Valet Parking מאפשר לחנות את הרכב באמצעות האפליקציה. כדי להשתמש בו, על הנהג להזמין מראש מקום בחניון של שטוטגרט, לנסוע אליו, לצאת מהרכב ולשלוח אותו לבצע את החנייה בכוחות עצמו. 

השירות מקל מאוד על הכניסה לחניות הצרות בחניון הנמל, וגם ממוקם בסמוך לשער של בניין הטרמינל. 

צילום: מרצדסצילום: מרצדס

צעד זה מצטרף להתקדמותה של החברה מבחינת חדשנות טכנולוגית והתמקדותה בתחום הנהיגה האוטונומית. רק בספטמבר האחרון מרצדס קיבלה אישור להפעיל את מערכת ה"טייס האוטומטי" שלה ברכבים פרטיים בקליפורניה. 

לחדשות רכב נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

כלל הדגמים בעלי יכולות החנייה האוטונומית. צילום: מרצדסכלל הדגמים בעלי יכולות החנייה האוטונומית. צילום: מרצדס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: