אא

"השותפה הגדולה ביותר של AIRBUS A220": סיכום היום הראשון בסלון האווירי בדובאי

חברת התעופה הלאומית של לטביה הזמינה 30 מטוסים מדגמי A220 מענקית התעופה האירופית AIRBUS. צי מטוסי החברה יכלול 80 מטוסים בסך הכל. וגם: החכירה המפתיעה של החברה המצרית וכל הכותרות מהאמירויות. וגם: הרכש החדש של מרוקו, ירדן ומצרים

אייר בלטיק (צילום: BOEING) אייר בלטיק (צילום: BOEING)

הסלון האווירי בדובאי ממשיך לספק כותרות. עם תום היום הראשון לאירועים הנוצצים באיחוד האמירויות, ולצד הכרזות דרמטיות של אמירייטס ושל פליי דובאי, חברת הלואוקוסט שמצטיידת במטוסים רחבי גוף, מגיעות גם כמה הכרזות נוספות של חברות מסביב לעולם.

אייר בלטיק, חברת התעופה הלאומית של לטביה, הזמינה 30 מטוסים מדגם A220, הנחשבים ל"ידידותיים לסביבה" במיוחד. בכך הופכת החברה לשותפה הגדולה ביותר של AIRBUS לדגם מטוסים זה. עם קבלת המטוסים יגדל צי מטוסי החברה ל-80. כבר היום מתפעלת החברה 44 מטוסי A220.

ממצרים לעולם

שותפה נאמנה נוספת של AIRBUS למטוסי ה-A220 היא איג'פטאייר (EGYPTAIR) המצרית, המפעילה כ-15 מטוסים מסוג זה בצי. 

מטוס איג'פט אייר (צילום: EGYPTAIR)מטוס איג'פט אייר (צילום: EGYPTAIR)

אבל החברה המצרית עלתה היום (שני) לכותרות בשל הזמנה אחרת שנחשפה בסלון האווירי בדובאי - חכירת 18 מטוסים מדגמי 737MAX של בואינג. 

בכך יגדל צי המטוסים של החברה המצרית ל-115, מרביתם מטוסים צרי גוף אך חלקם בקווים ארוכי הטווח מטוסים רחבי גוף מסוג AIRBUS A330.

עוד ביום הראשון של הסלון האווירי בדובאי: רויאל ג'ורדניאן הכריזה על רכש של שישה מטוסי דרימליינר בואינג 787-9 ורויאל אייר מרוק על שני מטוסים מאותו דגם. 
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר בלטיקאיג'יפטאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: