אא

ממשלת סרביה רכשה בעלות מלאה של 100% על Air Serbia

איתיחאד איירווייס נכנסה לשותפות עם JAT Airways, קודמתה של אייר סרביה, בשנת 2013 ורכשה 49% ממניות החברה, שהידלדלו ל-18% ב-2020, ומעתה אין לה עוד אחזקה בחברת התעופה הלאומית של סרביה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

ממשלת סרביה החליטה על מהלך אסטרטגי ורכשה את יתרת המניות בחברת הדגל הלאומית, אייר סרביה, מאיתיחאד איירווייס, חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי. רכישה זו בוצעה כחלק מהתוכנית של הממשלה לחזק את חברת התעופה ולפתח אותה.

סיניסה מאלי, שר האוצר של סרביה, אמר לתקשורת כי המהלך הושלם, והוסיף: "אני רוצה להודות לאנשי איתיחאד איירווייס, שהיו שותפים שלנו מאז 2013".

איתיחאד איירווייס נכנסה לשותפות בשנת 2013 עם JAT Airways, קודמתה של אייר סרביה, ורכשה 49% ממניות חברת התעופה. עם זאת, בשנת 2020, על רקע הקשיים של תעשיית התעופה עקב מגפת הקורונה, החליטה ממשלת סרביה להגדיל את אחזקתה באייר סרביה ל-82% ודיללה את אחזקתה של איתיחאד איירווייס ל-18%.

כעת החליטה ממשלת סרביה לנתק לחלוטין את איתיחאד איירווייס מאייר סרביה, ובאמצעות רכישה מלאה של מניות החברה היא שואפת לפתח את יכולותיה של החברה ולהרחיב את פעילותה. עפ"י מומחי תעופה, ההתמקדות העיקרית של אייר סרביה מכאן ואילך תהיה ברכישת מטוסים גדולים יותר והוספת יעדי טיסה חדשים לרשת של חברת התעופה.

האחזקה המלאה של הממשלה באייר סרביה מבטיחה מעורבות מוגברת ומספקת לחברת התעופה בסיס פיננסי חזק יותר ופיתוח משמעותי בשנים הקרובות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סרביהאייר סרביהאיתיחאד איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: