אא

מנכ"ל אתיחאד: "נמשיך לטוס לישראל, כולם יזכרו שאנחנו לא כאן רק בשביל הרווח"

"אנחנו ממשיכים לטוס לישראל, וזה בטוח". בעיצומו של הסלון האווירי בדובאי, ראיון חסר תקדים של מנכ"ל חברת תעופה מאיחוד האמירויות ל-NBC בו הוא לא מתחמק ומסתכל בעיניים למלחמה: "יש לנו מחויבות לספק תעבורה אווירית גם כשאנחנו מרוויחים וגם כשאנחנו מפסידים"

מטוס איתיחאד. צילום: עידו וכטל מטוס איתיחאד. צילום: עידו וכטל

בעיצומה של המלחמה: תמיכה ונאמנות תעופתית חסרת תקדים מצד חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות. מנכ"ל חברת אתיחאד, אנטונואלדו נבס, מביע תמיכה מלאה בהמשך הפעלת הקו לישראל.

"כל עוד זה בטוח, אנחנו נמשיך לטוס", אמר בשיחה עם רשת NBC מהסלון האווירי בדובאי. החברה שטסה לישראל בקו אבו-דאבי - תל-אביב כבר מאפריל 2021, חודשים אחדים לאחר החתימה על הסכמי אברהם, היא מהחברות הזרות הבודדות שממשיכות גם היום להפעיל את טיסותיה, למרות שצמצמה פעילותה מטיסה יומית ל-4 טיסות בשבוע.

מנכ''ל אתיחאד אנטונלדו נבס (צילום: Etihad(מנכ''ל אתיחאד אנטונלדו נבס (צילום: Etihad(

"אין ספק שהמלחמה בין ישראל לחמאס משפיעה עלינו", אמר בראיון לדן מרפי והישיר מבט אל המציאות, מבלי לנסות לייפות אותה. "הדרישה להפעלת הקו עדיין קיימת. אמנם לא כמו בעבר, אבל היא עדיין שם".

"אנחנו ממשיכים לטוס, וזה בטוח מאוד. אני עוקב מדי יום, כל יום. אנחנו מקווים רק שהמצב הזה יסתיים בקרוב לטובת כל המעורבים בסכסוך".

"כשנחזור לשגרה, אני בטוח שכולם יזכרו שאתיחאד היא לא חברה שמונעת אך ורק על ידי רווח. יש לנו מחויבות לספק תעבורה אווירית גם כאשר אנחנו מרווחים וגם כאשר אנחנו מפסידים. הגישה שלנו היא שכל עוד זה בטוח - אנחנו ממשיכים לטוס".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיאיחוד האמירויותאתיחאד איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: