אא

״ניצחון כחול לבן״: משלחת מיוחדת ובה מאות ילדים מהעוטף יעודדו את נבחרת ישראל בהונגריה

הילדים ובני משפחותיהם הצטרפו למשלחת מיוחדת למשחקים החשובים של נבחרת ישראל בכדורגל מול נבחרות שווייץ ורומניה. גל גרשון, מנכ״ל סאן דור מקבוצת אל על והאחראית על הטיסות במשלחת: ״נמשיך להיענות לביקושים ולפניות לטיסות מיוחדות ככל שיהיו גם בתקופה מאתגרת זו״

׳ניצחון כחול לבן׳. משמאל לימין: דינה בן-טל גננסיה, מנכ"לית אל על וגל גרשון, מנכ"ל סאן דור, אברהם דרייזן ויונתן שרביט יוזמי הפרוייקט צילום: אל על ׳ניצחון כחול לבן׳. משמאל לימין: דינה בן-טל גננסיה, מנכ"לית אל על וגל גרשון, מנכ"ל סאן דור, אברהם דרייזן ויונתן שרביט יוזמי הפרוייקט צילום: אל על

מיזם ׳ניצחון כחול לבן׳ יוצא לדרך: מאות מילדי העוטף ממריאים במשלחת מיוחדת לעודד את נבחרת ישראל בהונגריה.

כחלק ממוקדמות אליפות אירופה לכדורגל, נבחרת ישראל המריאה להונגריה לשני משחקים קריטיים, הראשון מול שוויץ (הערב, ד׳) והשני מול רומניה (שבת). 

במשלחת לוקחים חלק מאות ילדים בגילאי 9-18 שעברו את התופת באירועי ה-7 באוקטובר, במטרה ליצור עבור אותם הילדים ובני משפחותיהם הפוגה מהטראומה הנוראית שהם חוו.

הבוקר (ד׳) חברת סאן דור מקבוצת אל על הטיסה את המשלחת לבודפשט. גל גרשון, מנכ"ל סאן דור מקבוצת אל על, התייחס לאירוע: ״אני שמח ומתרגש לקחת חלק במיזם עבור ילדי עוטף ישראל ומקווה שתהיה להם חוייה מחזקת והפוגה נעימה מהמציאות הקשה. נמשיך להיענות לביקושים ולפניות לטיסות מיוחדות ככל שיהיו גם בתקופה מאתגרת זו. אני מאחל לכולנו שעוד נדע ימים טובים ובהצלחה רבה לנבחרת ישראל".

משתתפי המשלחת ׳ניצחון כחול לבן׳משתתפי המשלחת ׳ניצחון כחול לבן׳

המיזם מממן עבור הילדים והמלווים את כלל הפעילויות, כולל הטיסות, הלינה, יום כיף בפארק מים, פעילויות הפוגה בבודפשט ועד כרטיסים למשחקי הנבחרת, כולל מארז עידוד לכל ילדה וילד.

צילום: יחצצילום: יחצ

ארגון 'ניצחון כחול לבן', בהובלתם של אברהם דרייזין ויונתן שרביט, עומדים בקשר עם כוחות הביטחון המקומיים, עם משרד החוץ, עם אנשי נבחרת ישראל ועם גורמים רלוונטיים נוספים על מנת להבטיח את שלומם וביטחונם של המשתתפים ואת הנאתם בימי השהות בהונגריה.

צילום: יחצצילום: יחצ

יוזמי המשלחת - אברהם דרייזין ויונתן שרביטיוזמי המשלחת - אברהם דרייזין ויונתן שרביט

 
אברהם דרייזין, מיוזמי פרויקט ׳ניצחון כחול לבן׳: "אין הרבה רגעים מרגשים בחייו של אדם מהרגע בו הוא מבשר לילד, שחווה את הנורא מכל אך לפני זמן קצר, שהוא יטוס לראות את הגיבורים שלו נלחמים למענו ולמען ישראל על מגרש הכדורגל ושהוא יוכל לצפות בכך מקרוב. מהרגע שהבנו ששני המשחקים יתקיימו בהונגריה ויש אפשרות להביא קהל ניסינו לבחון במהירות איך אנחנו יכולים להטיס כמה שיותר משפחות מפונים למשחק. יש פה משפחות של מפונים שכבר שבועות לא נמצאים בבתים שלהם ולא מצליחים להתנתק מהתופת שהם עברו. המחשבה של אבא שהוא יכול לקחת רגע את הילד שלו לארבעה ימים מחוץ לישראל, לנתק אותו מהמתרחש ולתת לו לראות משחק ולעודד את הנבחרת, מאפשרת להורים וגם לילדים חוויה שאנחנו מקווים שקצת תשכיח מהם, ולו לכמה ימים, את המראות הקשים ואת המצב המורכב״.

יונתן שרביט, גם כן מיוזמי פרויקט ׳ניצחון כחול לבן׳ הוסיף: ״יש פה גם הזדמנות לנבחרת שזקוקה לקהל כדי להרגיש בבית כדי להגיע להישג לאומי שמדינה שלמה חפצה בו, בפרט בימים אלה ואני בטוח שכשהם יראו את ילדי העוטף שרים יחד איתם את התקווה הם יעלו לכר הדשא במטרה לנצח את המשחק. הילדים יתרגשו ומדינה שלמה תעמוד מאחוריהם. זאת הזדמנות גם להודות לחברת סאן דור מקבוצת אל על שהעמידה לרשותנו את המטוסים שיטיסו את כלל הנוסעים, להראל ביטוח שמסייעת מאוד ולשני אנשים יקרים שלולא עזרתם לא היינו יכולים להוציא את הפרויקט החשוב הזה לפועל - פרנק לואי, יו"ר קרן היסוד וחנוך ניסני שסייעו לנו להגשים חלום למאות מילדי העוטף ברגע המורכב הזה".

בסרטון: אורי סובול, בת עשר מכפר עזה, משתתפת במשלחת -

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סאן דורכדורגלמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: