אא

שר התיירות בוועדת הכלכלה: המענק היומי לשוהים מחוץ למלונות ישולם בקרוב

שר התיירות, חיים כץ, מציג בשעה זו בדיון המתקיים בוועדת הכלכלה של הכנסת נתונים עדכניים על מערך הפינויים ותשלומי המענק למי שאינו שוהה במלון במימון המדינה. לדבריו, 79 אלף איש הגישו בקשה למענק היומי

הכנסת. צילום: שאטרסטוק הכנסת. צילום: שאטרסטוק

בדיון המתקיים בשעה זו בוועדת הכלכלה של הכנסת, שר התיירות, חיים כץ, מציג נתונים עדכניים על מערך הפינויים ותשלומי המענק למי שאינו שוהה במלון במימון המדינה כדלקמן:

1. תתוקן החלטת הממשלה לתוכנית המענק היומי - 200 שקל למבוגר ו-100 שקל לילד: יעוגן תשלום מענקים בגין עובדים זרים שפונו עם האזרחים; יווצר מנגנון תשלום תקופתי לטובת שימוש מעורב הכולל פינוי עצמאי ושילוב של שהייה במלונות.

2. הליך טיוב הנתונים על השוהים במלונות - הגיע לסיומו, כעת מתבצעות הצלבות והכנת קובץ הזכאים לתשלום. כפי שהובטח, התשלום יבוצע השבוע, ייתכן ועוד היום יחל ההליך.

3. 79 אלף איש הגישו בקשה למענק יומי. בהשוואה לנתונים על השוהים במלונות, ישנה חפיפה של 20,000 שגם נמצאים במלון וגם ביקשו מענק.

4. חניה וכביסה למפונים במלונות - יש פתרונות שמתגבשים ויפורסמו לציבור בקרוב.

5. יתוקן התעריף/יבוטל ההסכם שנחתם בין האוצר לדירות להשכרה לטווח קצר. מדובר בתעריף של 260 שקל + מע"מ למבוגר ו-160 שקל + מע"מ לילד. לא סביר המגיע לתשלום של 25 אלף שקל בחודש למשפחה, רק עבור דיור.

צילום: סיון פרג'צילום: סיון פרג'

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שר התיירותועדת הכלכלה של הכנסת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: