אא

ריג׳נט משיקה: ספינת תענוגות יוקרתית - ״Seven Seas Grandeur״

הפלגת הבכורה של האונייה החדשה של חברת הקרוזים תצא לדרך ב-18 בנובמבר ועד לקיץ 2024 צפויה להפליג ביעדים רבים בעולם וביניהם גם בים התיכון. גבריאלה פונזו, מנהלת מכירות בריג׳נט סבן סיז: ״מוסרת לחיילים שיחזרו בשלום וחיבוק חם לכל עם ישראל״

״Seven Seas Grandeur״. צילום: רג׳נט סבן סיז ״Seven Seas Grandeur״. צילום: רג׳נט סבן סיז

חברת השייט היוקרתית ״Regent Seven Seas Cruises״ משיקה ספינת תענוגות יוקרתית במיוחד המציעה חוויה של הכל כלול לכ-750 אורחים בלבד.

הספינה החדשה, ״Seven Seas Grandeur״, תחל את עונת הבכורה שלה בנובמבר 2023 עם הפלגה פתיחה של 14 לילות מברצלונה למיאמי. לאחר מכן, הספינה תבלה את שארית החורף באיים הקריביים ובמרכז אמריקה לפני שתפנה לים התיכון לקראת האביב.

זוהי למעשה התוספת השישית לצי ריג'נט ״Seven Seas Cruises״. הספינה מכילה 746 אורחים, 548 חברי צוות, והינה בעלת 10 קומות. הסוויטות בספינה נעות בין 307 ל-4,443 רגל רבוע (28.5 עד 443 מ"ר), כאשר כולן כוללות מרפסת פרטית. כמו כן, ניתן למצוא על הסיפון את Compass Rose - מסעדה חדשה ומפוארת. 

ב-18 בנובמבר תצא הפלגת הבכורה של הספינה מטרייטס לברצלונה (7 לילות). לאחר מכן, האנייה תבצע הפלגה טרנסאטלנטית למאימי ותעשה מסלולים בקאריביים עד לחודש אפריל 2024, ובאביב ובקיץ 2024 תפליג האנייה בים התיכון עד לחודש אוגוסט. מבחינת העלויות - המחיר משתנה בהתאם למסלול ולתקופה. לצורך הדוגמא, המחיר ל-10 לילות שייט באונייה מאתונה לברצלונה בסוויטה זוגית ייחל מ-6900$ לנוסע.

גבריאלה פונזו, מנהלת מכירות בריג’נט סבן סיז: ״מוסרת לחיילים שיחזרו בשלום וחיבוק חם לכל עם ישראל״. כמו כן, גבריאלה ציינה כי הינה מייחלת לכך שהישראלים יחזרו ליהנות משייט יוקרתי עוד היא מציינת שבשייט הבכורה מטרייטסטה כ-35% מהלקוחות הם יהודים וכי ייפתח בית כנסת בכל יום שבת לטובת הלקוחות. 

חברת התיירות אופיר טורס היא הנציגה הרשמית של ריג'נט בישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריג'נט סבן סיז

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: