אא

דווקא עכשיו: פסק זמן לבריאות, לרומנטיקה ולנפש

גם אתם מרגישים שהמלחמה גרמה לכם לאבד את הרומנטיקה הזוגית, את הבריאות הנפשית ואולי אפילו את זו הפיזית? אז דווקא עכשיו, יכול להיות שמה שאתם צריכים זו חופשת ספא סתווית. בשיתוף ESPA - ארגון הספא האירופי, European Union ו-Mirabilia

צילום: ESPA צילום: ESPA

פסק זמן. כמה שאנחנו צריכים את זה עכשיו, כבר 46 יום אחרי תחילת המלחמה. נכון שזה עלול להרגיש קצת מנותק מהמציאות, אבל לכולנו מגיע להירגע וקצת להתנתק מהמציאות המורכבת בארץ. ואיזו דרך נכונה יותר לעשות זאת, מאשר חופשה שתרגיע את הגוף ואת הנשמה שלנו, ועל הדרך אולי גם תחזיר את הרומנטיקה שאולי איבדנו בין הריצות לממ"ד לבין החדשות הקשות.

ריכזנו לכם מספר אתרים שרובם במדינות שתומכות בנו הישראלים כך שתחושו בטוחים לטייל, לערוך מסע קניות או סתם לצאת למסעדה טובה אחרי הביקור בספא.

Therme di Sirmione

אם אתם רומנטיקנים רציניים, ורונה היא כנראה היעד בשבילכם. העיר של רומיאו ויוליה מספקת שלל סצנות אינסטגרמיות, אבל תוכלו גם למצוא בה את אגם גארדה המדהים ביופיו, וגם את מתחם הנופש Therme di Sirmione, מרחק שעה אחת בלבד מורונה.

צילום: ESPAצילום: ESPA

מדובר ביותר מ-10,000 מ"ר של פארק ואזורים תרמיים מושלמים. המים הם האלמנט השולט כאן, כשבנוף נשקפים האלפים, האגם והיקבים. פעילות ייחודית למקום היא שייט בסירה בזמן השקיעה הקסומה, בדיוק הזמן ביום שיאפשר לכם להיחשף לאפקטים של אור וצבעים בלתי נשכחים. ניתן גם לטייל בפארק המפואר ובו בריכות השחייה והחוף פרטי.

צילום: ESPAצילום: ESPA

מתחם הבריאות של טרמה די סירמיונה בנוי מכמה סוגים שונים של טיפולים המותאמים לנשים, למבוגרים, לצעירים ולקשישים.

Vichy Spa Hotel and Resort Les Celestins

יופי ללא סוף גם של המקום עצמו - וגם שלכם עצמכם, תוכלו למצוא במלון Vichy Spa Hotel and Resort Les Celestins, ויום עיסוי וספא זוגי במלון יכול להיות בדיוק מה שאתם צריכים בחופשה שלכם.

צילום: ESPAצילום: ESPA

תמצאו שם את טכניקות הטיפוח והיופי העדכניות ביותר, כמו גם טיפולי הידרותרפיה באמצעות מי מעיין וישי, ובאמצעות מתקני ספא מצוינים במתחם מודרני המשקיף על פארק נפוליאון השלישי.

בשל ההרכבים המינרליים העשירים, המים של וישי מווסתים את זרימת המרה, בעלי השפעות על הקיבה, על אלרגיות למזון ועל העור. האיכות האנטי-דלקתית משמשות גם את מוצרי הקוסמטיקה של וישי, המהווים חלק מהמותג המפורסם בעולם - לוריאל.

במלון תמצאו גם את הקזינו הגדול, את בית האופרה הבנוי בסגנון ארט נובו, תוכלו לבקר בשש מזרקות המעיינות הטבעיים ולטייל לאורך טיילת נהר אלייה ובגן הבוטני.

צילום: ESPAצילום: ESPA

מלבד הטיפולים, הטכניקות התרמיות של וישי כוללות את מקלחת וישי המפורסמת, מריחת בוץ, עיסויי מים, אמבטיות מוגזות, אדים והזרקת מים תרמיים. רבים בהיסטוריה בחרו בסגולות של וישי, אך נפוליאון החליט להפוך את וישי ל"מלכת ערי המים", עיירת הספא הגדולה בצרפת.

נצלו את ההזדמנות לרחוץ ככל שתרצו בערי הספא המפורסמות ותהנו מהתחדשות של מים מינרליים ומהידע הנהדר של מומחי הקוסמטיקה.

מריאנסקה לאזנה

יש מעט מקומות בעולם כמו פראג בצ'כיה לחופשה רגועה לגוף ולנפש. אבל טיולים ברחובות העיר העתיקה, שבה חלק מהמבנים בני 500 שנה ויותר, הם רק חלק מהסיפור. בחופשה שלכם בבירת צ'כיה תוכלו לשלב את כוחם של המים הבריאים ואת הטיפולים באווירה ההיסטורית.

צילום: ESPAצילום: ESPA

מריאנסקה לאזנה, העיירה מוקפת ההרים הירוקים עם שלל הפארקים ובתי האצולה היא רק דוגמה אחת לכך. רוב הבניינים בעיירה הם מהמאה ה-19, כאשר ידוענים רבים ובני האצולה האירופית הגיעו ליהנות ממעיינות הפחמן הדו חמצני המרפאים. שמות כמו גתה, שופן, וגנר והמלך אדוארד השביעי, הצאר הרוסי ניקולס והקיסר פרנץ יוזף הראשון כולם נהנו מסוגולת המקום.

החוויה היא מלכותית אמיתית: בין עמודי השיש גבוהים תצללו באמבט העתיק. עיר המעיינות החמים היא אתר נופש פופולרי הודות למיקומה בין ההרים הירוקים למתקני ספורט רבים (מגרש הגולף הראשון של העיירה נפתח ב-1905 על ידי המלך הבריטי) - ובאזור עיירות ספא מפורסמות אחרות, כמו קרלובי וארי ו-Frantiskovy Lazne.

Glamping Olimia Adria Village

סלובניה וקרואטיה אולי לא נמצאות בראש הרשימה שלכם לחופשה רומנטית, אבל זו ממש פנינה נסתרת. עיירות ספא רבות שוכנות באלפים המשקיפים על הקפלות הציוריות והיער שמסביב ומציעות מעיינות חמים ברמה שונה של מלונות 4-5 כוכבים ואפילו חדרים פרטיים עם ג'קוזי, סאונה ומרחצאות אדים כמו בטרמה אולימיה.

צילום: ESPAצילום: ESPA

חייבים לברוח מהשגרה בארץ? רוצים נוחות, אבל גם את הרעננות של הטבע? כל אלה יחכו לכם באתר הנופש החדש Glamping Olimia Adria Village, שנבנה מעל מעיינות תרמיים בתוך הצמחייה. חדרי אירוח מפוארים, בריכה פרטית שקירותיה הם טבע והגג הוא שמים זרועי כוכבים. מתחם הגלאמפינג הוא צורת נופש חדשה המקושרת למתחם הספא הגדול ולמתחם השופע ירוק. המתחם זכה בפרס החדשנות של ESPA לשנת 2022.

מדובר במימד חדש של רגיעה, שישפר את סגנון החיים שלכם, יפתח לכם מראות חדשים וילמד אתכם מנהגים חדשים שתוכלו לאמץ גם עם חזרתכם מהחופשה.

Spa Bellevue

האי לוסיני בקרואטיה הוכר בסוף המאה ה-19 כ"מקום מרפא" בשל המיקרו אקלים הספציפי שלו, מה שהופך אותו לפופולרי במיוחד בקרב האצולה הווינאית. כיום, מסורת אצילית זו נמשכת עם מלון Spa Bellevue ורבים אחרים על קו החוף.

צילום: ESPAצילום: ESPA

Bellevue Spa Clinic הוא ספא עם קונספט איטי ומסורתי וספא גארדן, בריכות תרמיות ובריכות מי ים, חוף פרטי - הכל במקום אחד.

Varrna

בולגריה היא בית למתחמי ספא איכותיים ומתקדמים, הן על חוף הים והן בהרים הגבוהים. ברצועת החוף של ורנה תמצאו מעיינות תרמיים מבעבעים ומלונות ספא חדשים ברמת 4-5 כוכבים במחירים נוחים.

בשנים האחרונות, מלונות הספא על חוף הים השחור התרחבו לשימוש מקצועי רפואי טבעי ועומדים בדרישות הספא המודרניות של היום, מה שמאפשר חופשה המתאפיינת בטעינת מצברים בתקופה הלחוצה והמאתגרת של ימינו.

השילוב של מים מינרלים מרפאים, אוויר צח ונקי, פעילות גופנית בחוץ, תזונה מאוזנת ובריאה ושיטות שיקום עדינות, פיזיותרפיה וקינסיתרפיה - כל אלה משפיעים לטובה על הגוף ומפחיתים מחלות, מקצרים את תהליך ההחלמה ומחזקים את החיוניות.

צילום: ESPAצילום: ESPA

בין החבילות המוצעות ניתן למצוא כאלה לשבעה ימים תחת השמות "טיפול מונע", "הטענת אנרגיה" או "זמן בשבילכם", כמו גם חבילות DETOX יעילות המאוד פופולריות גם מחוץ לעונה.

יוקרה, רוגע, נופש מרגיע לגוף ולנפש וגם הרבה רומנטיקה בכל רחבי אירופה. לכם רק נותר לבחור.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ESPAספא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: