אא

שר החוץ של האיחוד האירופי ביקר בדרום: "כאן כדי להדגיש את הסולידריות"

ז'וזפ בורל אמר במהלך ביקורו: "שום דבר לא מצדיק את מה שחמאס עשה כאן, רצח וחטיפה של ילדים, נשים, וזקנים. אני קורא לשחרורם המיידי של כל החטופים". שר החוץ אלי כהן: "אם ישראל לא תחסל את החמאס - West is Next"

השרים בורל וכהן (צילום: משרד החוץ) השרים בורל וכהן (צילום: משרד החוץ)

ממשיכים להציג לעולם את זוועות החמאס. שר החוץ של האיחוד האירופי הגיע היום (חמישי) לביקור בקיבוץ בארי, מלווה על ידי שר החוץ אלי כהן שערך לו סיור במקום והציג את זוועות 7 באוקטובר.

הביקור בא כהמשך לביקורו של שר החוץ כהן בבריסל בשבוע שעבר יחד עם משפחות חטופים בקריאה חד משמעית לשחרור החטופים בעזה. יצוין כי עד עתה ביקרו באזור גם נשיאת הנציבות האירופית אורסולה פון דר ליין ונשיאת הפרלמנט האירופי רוברטה מצולה.

ביקור השרים בדרום (צילום: משרד החוץ)ביקור השרים בדרום (צילום: משרד החוץ)

שר החוץ בורל אמר: "אני כאן כדי לחלוק את הצער והכאב ולהדגיש את הסולידריות של האיחוד האירופי עם העם בישראל. שום דבר לא מצדיק את מה שחמאס עשה כאן, רצח וחטיפה של ילדים, נשים וזקנים. אני קורא לשחרורם המיידי של כל החטופים. אנחנו תומכים באופן חד משמעי בזכותה של ישראל להגן על עצמה בכפוף לחוק והדין הבינלאומי. החמאס חייב להיות מובס".


שר החוץ אלי כהן אמר כי "ישראל תמשיך במלחמה כל שיידרש עד שנמוטט את שלטון חמאס ועד שנחזיר את כל החטופים. אנחנו מבקשים מהקהילה הבינלאומית לתמוך בישראל במטרה לשחרר את עזה מהחמאס. יש רק גורם אחד שאחראי למלחמה והוא ארגון הטרור חמאס, הגרוע מארגון דעא"ש". לביקורו של שר החוץ של האיחוד האירופי חשיבות גדולה. העולם הנאור חייב להבין אם ישראל לא תחסל את החמאס הם יהיו הבאים בתור:  The west is next".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אלי כהןהאיחוד האירופי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: