אא

"הישראלים לא ישכחו מדינות שלא תמכו בנו"

בכירי ענף התיירות והתעופה בישראל ממשיכים לשתף בהערכותיהם לצפוי בענף ביום שאחרי המלחמה. עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "נראה איים חדשים שלא טסנו אליהם"

ארקיע ארקיע

ענף התיירות והתעופה בישראל, שרק החל להתאושש ממשבר הקורונה, מהראשונים לספוג מכה כואבת מהמלחמה בגינה התיירות הנכנסת לישראל עצרה ומרבית חברות  התעופה הזרות הפסיקו לחלוטין את טיסותיהן לישראל וממנה עד להודעה חדשה.

כבר עתה, המלחמה נראית כמשבר גדול יותר ממשבר הקורונה. בכירים בענף התיירות והתעופה משתפים מה להערכתם צפוי לענף התיירות ביום שאחרי "חרבות ברזל". 

עוז ברלוביץ', מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל: "להמשך הלחימה, שלדעתי תהיה מוגבלת, תהיה השפעה על מה שיקרה בענף התיירות והתעופה. אני צופה רבעון ראשון של 2024, קרי ינואר - מרץ, בעצימות נמוכה מאוד בתיירות ובתעופה הישראלית. זה יהיה שלב התארגנות מחדש, שלב בו הכל יתחיל להניע. הישראלים יתחילו בתכנון וגישושים לקראת רכישה לאביב ולקיץ. התעופה מישראל תשתנה, אני מניח שהרבה חברות תעופה זרות לא יהיו כאן. לא בגלל שהן לא רוצות, מכיוון שחוסר הודאות והמלחמה הארוכה והבלתי צפויה גרמו להן להסיט מטוסים ליעדים אחרים. נתח התעופה הישראלית יגדל ביחס לחברות הזרות. האמון של הישראלים בתעופה הישראלית יתעצם."

ברלוביץ' ממשיך ומסביר: "לגבי יעדי הנופש העיקריים: טורקיה תיחלש, לא תיעלם, אלא תיחלש. איי יוון יצמחו. מכיוון שהשוק האירופאי "רותח", כמות החדרים ואתרי הנופש מוגבלים ביכולת לקלוט נופשים בשיא העונה, מכאן שנראה איים חדשים שלא טסנו אליהם בעצימות גדולה. יעדים חדשים ומזמינים יפעלו."

עוד מציין ברלוביץ' כי: "הישראלים אמנם מתאימים במהרה את עצמם למצב, אך הם גם לא ישכחו את המדינות שלא תמכו בנו. הרגש משפיע על החלטת קניה. ארקיע מתכננת עשרות יעדים חדשים מאפריל."

מה שעשינו פה בשבועיים הראשונים של המלחמה הוא הרואי, צוותים עבדו 24/7 סביב השעון, בסיוע של רשות התעופה האזרחית הטסנו עשרות אלפי ישראלים שרצו לחזור הביתה, בעזקבות זאת יצאנו עם הסלוגן של ארקיע "זאת הדרך - תעופה ישראלית"". חותם ברלוביץ'.

לרשימת הטיסות מישראל ואליה בימים הקרובים

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעעוז ברלוביץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: