אא

ישראייר: באירוע הסייבר על מערכת החברה, לא זלג מידע על לקוחותינו

לאחר שדיווחה ביום חמישי האחרון על פריצה למערכת חיצונית של החברה, ישראייר מעדכנת כי: "על פי ממצאי הבדיקה לא בוצעה כניסה ו/או פגיעה ברשת החברה ו/או במערכות הפנים ארגוניות שלה ולא זלג מידע על לקוחותיה של החברה״

ישראייר. צילום: עידו וכטל ישראייר. צילום: עידו וכטל

ישראייר מעדכנת לגבי התקפת הסייבר על אחת ממערכות החברה ביום חמישי האחרון

החברה מציינת כי ״בתגובה לפרסומים על פריצה לכאורה למערכת המידע של החברה, היא מבקשת לעדכן כי לאחר בדיקת המידע וניטור כלל מערכות הארגון, נמצא אך אכן התרחש אירוע סייבר אך אין בידע אירוע זה בכדי להשפיע מהותית על החברה ו/ או פעילותה וכן נמצא כי לא זלג מידע הנוגע ללקוחותיה של החברה".

עוד מוסיפה ישראייר: "על פי ממצאי הבדיקה לא בוצעה כניסה ו/או פגיעה ברשת החברה ו/או  במערכות הפנים ארגוניות שלה ולא זלג מידע על לקוחותיה של החברה. אולם, ניכר כי בוצעה כניסה למערכת עצמאית של ספק חיצוני לחברה בשם GlobaleDoes , המשמשת לשמירת מידע, נהלים והודעות תפעוליות. צוות תגובה לאירועי סייבר בחן שהמידע אשר דלף אכן שייך לישראייר אך אין בו משום להזיק לנוסעים או ללקוחות ישראייר. נכון למועד דוח זה,  החברה ממשיכה בניטור ומעבר מדוקדק על המידע אשר דלף על מנת לאמוד את הנזק שנגרם, ככל  ונגרם ותעדכן בהמשך. יודגש, כי מהמידע שברשות החברה, עולה כי לא מדובר בפריצה או חדירה אלא בכניסה למערכת באמצעות קוד הכניסה למערכת הנמצא בשימוש רחב היקף, כנגזר ממערכת ניהול נהלים".

עוד מוסיפים בישראייר: "אירוע סייבר זה הוא חלק מאירועי אבטחת המידע אשר קבוצת ישראייר מתמודדת איתם הן בימים שבשגרה, ובן ביתר שאת מפריצת מלחמת "חרבות ברזל", וזאת כחלק מהמאמץ של גורמים עוינים לפגוע בחברות ישראליות בכלל, ובחברות המהוות נכס חיוני ואסטרטגי לישראל, בפרט".

בישראייר עוד מציינים כי החברה מבצעת שורה של פעולות לטובת הגנת הסייבר ואבטחת המידע בחברה. כאשר בין היתר החברה מעסיקה חברה חיצונית אשר מעניקה לה שירותי Chief Information Security Officer  והגנת פרטיות, רכישת כלים להגנה על המידע של החברה, ביצוע תדרוכים וריענון נהלים ומדיניות. כמו כן החברה  עובדת בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות הרלוונטיות בתחום הסייבר.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: