אא

בריסל: 54 חברות תעופה מציעות טיסות ל-135 יעדים בלוח טיסות החורף

נמל התעופה של בריסל מציע 135 יעדים ישירים בעונת החורף - חברות תעופה חדשות שמתחילות לפעול מנמל התעופה עם קווים ישירים חדשים

חורף חם בבריסל. צילום: Shutterstock חורף חם בבריסל. צילום: Shutterstock

במהלך עונת החורף הקרובה נמל התעופה של בריסל, יציע לנוסעים 135 קווים ישירים. מלבד יעדי ספורט החורף המסורתיים, שדה התעופה של בירת בלגיה יציע מגוון טיסות ליעדים נוספים חדשים.

54 חברות תעופה מציעות טיסות ל-135 יעדים מנמל התעופה של בריסל במהלך עונת החורף השנה. בנוסף, שתי חברות תעופה חדשות יתחילו לפעול בנמל התעופה בחורף הקרוב. חברת התעופה הלאומית של ירדן, רויאל ג'ורדניאן מציעה שלוש טיסות בשבוע לעמאן, וחברת Flynas תטוס לג'דה שבסעודיה לראשונה בחודש דצמבר, גם היא עם שלוש טיסות בשבוע.

חברת Qatar Airways מרחיבה את תדירות טיסותיה מבריסל לדוחא מ-7 ל-10 טיסות בשבוע, וחברת אתיחאד איירווייס מגדילה את מספר הטיסות מבריסל לאבו דאבי מפי 5 ל-7 פעמים בשבוע ואילו חברת בריסל איירליינס תגדיל את תדירות הטיסות שלה למערב אפריקה בחורף הקרוב. 

חברת Tui Fly כבר הגדילה את מספר היעדים והטיסות מבירת בלגיה אל יעדים בצפון אפריקה בקיץ הקרוב ותציע טיסות ל-10 יעדים בצפון אפריקה יעדים מבריסל. 

חובבי ספורט החורף יוכלו לטוס החל מדצמבר לאינסברוק ולזלצבורג באוסטריה, ולקיטילה וקוסמו בפינלנד. למי שמחפש שמש בחורף, טיסות ישירות ל-5 יעדים במצרים: קהיר, הורגאדה, מרסה עלאם, שארם-אל-שייח, לוקסור, לאיי כף ורדה והאיים הקנריים- גראן קנריה, טנריף, פוארטוונטורה ולנזרוטה. TUI fly תטוס גם לרפובליקה הדומיניקנית, קובה ומקסיקו בחורף הזה. חברות תעופה נוספות שיגדילו משדה״ת של בריסל משמעותית את מספר הטיסות בחורף הקרוב הן טרנסאויה, סוויס, סאס, ואולינג, סאן אקספרס, ובריסל איירליינס.ֿ

בשדה התעופה של בריסל ממליצים לנוסעים להגיע לשדה התעופה שעתיים מראש לטיסות למדינות השנגן ושלוש שעות מראש לטיסות שאינה משנגן. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריסל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: