אא

"הגיע הזמן לשנות קונספציה גם בתיירות"

כך מגיב איש התיירות הוותיק, יהודה זפרני, לסירובו של איגוד המלונות לשוב ולהתאחד עם התאחדות המלונות. "הגיע הזמן לנצל את הכוח האלקטוראלי של הענף וליצור התאחדות אחת חזקה"

יהודה זפרני. צילום: יח"צ יהודה זפרני. צילום: יח"צ

החלטת איגוד המלונות העצמאיים לסרב לקריאת נשיא התאחדות המלונות, אלי כהן, לשוב ולהיות מיוצגים תחת התאחדות המלונות, עוררה את זעמו של איש התיירות הוותיק, יהודה זפרני.

כפי שפורסם כאן אתמול (א'), בשבוע שעבר (ביום ה') כהן קרא את קריאתו האמורה בכנס שהתקיים בהשתתפות מלונאים בכירים ושר התיירות, חיים כץ, ואבי זנדברג העומד בראש איגוד המלונות העצמאיים.

נזכיר כי בתחילת שנת 2022, הוקמה התאחדות מלונות חדשה תחת השם ״איגוד המלונות העצמאיים״, שכשמה כן היא. איגדה 44 מלונות קטנים ועצמאיים שביקשו  להתפצל, ובסופו של דבר התפצלו מהתאחדות המלונות.

זפרני, מומחה בינלאומי לתיירות המנהל את תחום התיירות במועדון הוט צרכנות וכן את קורס סוכני הנסיעות בבית הספר לתיירות של אוניברסיטת חיפה, אומר לפספורטניוז: "לא רוצים להתאחד. זו התשובה של התאחדות המלונות הקטנה להתאחדות המלונות הגדולה בזמן מלחמה. זה מקומם כאזרח לשמוע את זה במלחמה, קל וחומר כעוסק בתיירות כ-35 שנה בכל מגוון התפקידים".

עוד לדברי זפרני, "הרי מה יש לנו בזמן מלחמה אם לא אחדות? איך מנצחים במלחמה? רק באחדות. איך דואגים לכלל אזרחי ישראל? רק באחדות. איך דואגים לפרנסה לכלל אזרחי ישראל? רק באחדות. איך דואגים לכלל העוסקים בענף התיירות שאותו אנחנו אוהבים כל כך? רק באחדות. ואני אומר לכם, לכל העוסקים במגוון מקצועות התיירות, שהגיע הזמן להבין שמה שהיה ב-6 באוקטובר כבר לא יהיה אחרי ה-7 באוקטובר. הגיע הזמן לשנות קונספציה גם בתיירות".

זפרני חוזר ואומר, "הגיע זמן אחדות. זה הזמן לנצל את הכוח האלקטוראלי הרציני שיש בענף וליצור התאחדות אחת חזקה וגדולה שתשרת את כל מאות האלפים המועסקים במגוון תחומים".

זאת ועוד מוסיף זפרני, "הגיע הזמן לאחד את כל ההתאחדויות הקטנות, תעופה, מלונאות, סוכני נסיעות-חו"ל, פנים, נכנסת, סוכנים עצמאיים, מדריכים לחו"ל ומורי דרך בארץ, אטרקציות, מסעדות תיירות וכל מי שקשור למעגלים הקרובים והרחוקים להתאחדות אחת גדולה וחזקה – התאחדות התיירות בישראל. בהתאחדות התיירות בישראל יהיו תתי ענפים שכולם יהיו מיוצגים, אבל בעת משבר וגם בשוטף, נהיה כוח מאוחד וחזק עם זכויות לעובדים שכיום לא מיוצגים ונופלים בין הכיסאות. סוף סוף נצא מהקופסא בחשיבה אחרת והכל למען כלל עובדי התיירות בכל המקצועות. תפסיקו לחשוב על עצמכם ותחשבו על העובד הבודד שרוצה ייצוג ואין לו. תפסיקו עם האגו שלא עוזר לכלל העובדים בתיירות. בואו נתאחד. בואו, כי רוצים להתאחד למען העובדים בכל מקצועות התיירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות המלונות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: