אא

קריאה לממשלה: "העבירו כספי החל"ת לעובדי שירותי הקרקע"

חברת לאופר במכתב שהגיע לידי פספורטניוז: "80% מהחברות שאנו משרתים לא פעילות, אי העברת הכספים תגרום לכאוס כמו לאחר הקורונה"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

"אנו קוראים לממשלה לסייע באופן מיידי ולאפשר לחברות שרותי הקרקע להעביר אליהן את תשלומי החל"ת, מה שיאפשר להמשיך ולהעסיק את העובדים כעובדי חברה". את הקריאה הזו משמיעה היום חברת לאופר, אחת מספקיות שירותי הקרקע לנוסעים ולמטוסים בנתב"ג.

במכתב שהגיע לידי פספורטניוז נכתב: "ענף התעופה בכלל וחברות שרותי הקרקע בפרט יוותרו במצב של אי ודאות במשך לפחות שלושה חודשים. כנגזרת מכך, העובדים שרק לפני חצי שנה חזרו לשגרת עבודה רגילה בנתב"ג אחרי הקורונה, לא יסכימו להמתין שוב עד שהענף יחזור לפעילות מלאה - ויתחילו לחפש עבודה במקומות אחרים".
בלאופר מסבירים כי "בשונה מחברות אחרות, הפעילות בענף התעופה כמעט נעצרה לחלוטין. נכון להיום 80% מחברות התעופה הזרות שאנו מייצגים בישראל עדיין לא עדכנו לגבי מועד חזרתן". לטענת החברה "במקרה הטוב, החברות יחזרו לפעילות במהלך חודש מרץ".
על פי המכתב, העברת כספי החל"ת היא "הדרך היחידה להמשיך ולהפעיל את נתב"ג, שכן אם לא, נמצא עצמנו שוב בכאוס שהתרחש לאחר תקופת הקורונה, עם חזרת נתב"ג לשגרה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"גלאופר GHIשירותי קרקע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: