אא

תביעה על סך של כ-6 מיליון שקל נגד בעלי מלונות בראון

התובעת, חברת נתנאל גרופ, תובעת בגין הלוואה שנתנה לחברה הקשורה למלונות בראון ואמורה הייתה להיפרע בסוף חודש אפריל 2023

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

לבית המשפט המחוזי בת"א הוגשה תביעה ע"י חברת נתנאל גרופ נגד מאור מלונאות ונופש נכסי נדל"ן בע"מ הקשורה למלונות בראון. כמו כן, התביעה הוגשה נגד לירן, ניר ומני ויצמן, וליאון אביגד, בעלי מלונות בראון, על סך של כ-6 מיליון שקל.

עפ"י התביעה, ביום 15.1.23 התקשרו הצדדים בהסכם הלוואה של 5 מיליון שקל. כאשר בהתאם להסכם, קרן ההלוואה תישא ריבית שנתית בשיעור פריים פלוס 6%, בתוספת מע"מ.

עפ"י התביעה, נקבע כי הלווה תחזיר את קרן ההלוואה והריבית לתובעת עד לא יאוחר מיום 30.4.23.

לפי טענת נתנאל גרופ, מאור מלונאות ונופש נכסי נדל"ן "לא השיבה את סכום ההלוואה חרף ארכה שניתנה לה. מתוך מחווה של רצון טוב ומבלי שהייתה לה כל חובה לעשות כן. הנתבעים: לירן, ניר ומני ויצמן, וליאון אביגד לא השיבו את ההלוואה מכח ערבותם האישית. פניות התובעת אל הנתבעים בדרישה לקיים את התחייבויותיהם לא הועילו".

עפ"י התביעה אותה הגישו עורכי הדין גלית שוקרון, עמית מלדסי, ספיר שמחי: "אלא שהבטחות לחוד ומעשים לחוד, סכום ההלוואה לא הוסדר במועד המוארך. מאור מלונאות ונופש נכסי נדל"ן המשיכה לפנות אל התובעת בבקשות חוזרות ונשנות למתן אורכות להסדרת חובה כלפי התובעת (בטענה שהיא עתידה לקבל כספים מעסקה אחרת ולשלם מאותה עסקה את חובה לתובעת), עד שמאסה התובעת להמתין לתשלום החוב העצום כלפיה, ועל כן, היא דרשה מאת הנתבעים לפרוע את סכום ההלוואה באופן מיידי, ובד בבד שלחה התובעת אל הנתבעים מכתב התראה, בגדו הם נדרשו להסדיר את חובם ובכל מקרה לא יאוחר מיום 3.6.2023". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונות בראוןמני ויצמן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: