המותג השביעי הטוב בעולם: מרצדס בנץ
המותג נמצא בעשירייה הפותחת של דירוג "Best Global Brands" כבר 8 שנים ברציפות, והשנה עלה למקום השביעי ברשימה
בדירוג המותגים השנתי של חברת Interbrand, שבוחן מותגים עולמיים מכל תחומי התעשייה, כבר יש מתחרה אחת קבועה. מרצדס בנץ נמצאת בין עשרת המותגים המובילים בעולם כבר 8 שנים ברציפות, והשנה אף עלתה מהמקום השמיני ברשימה (עליו שמרה ב-5 השנים האחרונות) למקום השביעי.
מדי שנה נבחרים מאה המותגים המובילים בעולם, על בסיס שלושה קריטריונים פיננסיים. הראשון הוא הביצועים הפיננסיים של המותג, ולאחר מכן מגיעים "תפקיד המותג בתהליך הרגישה" והיכולת שלו להבטיח את הרווחים העתידיים של החברה.
מותג מרצדס מצליח לאורך השנים לשמור על היוקרה והנחשקות של המותג מצד אחד - ולהמשיך לחדש טכנולוגית מנגד. מבחינה מספרית, בהשוואה לשנת 2022 ערך המותג עלה ב-9 אחוזים נוספים - והגיע ל-61.414 מיליארד דולר.
העשירייה הפותחת בדירוג Best Global Brands לשנת 2023 כוללת את אפל, מיקרוסופט, אמאזון, גוגל, סמסונג, טויוטה, מרצדס, קוקה קולה, Nike ו-BMW.
בהמשך הרשימה יש עוד נציגויות בתחום הרכב, כאשר טסלה הגיעה למקום ה-12, הונדה למקום ה-27, ויונדאי למקום ה-32 - וכך עם עוד ועוד מותגי רכב, עד למקום ה-88 ברשימה, ששמור למותג קיה.
לחדשות רכב נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז