אא

עוד נשוב לטייל כאן: פריחה סתווית ראשונה ביער רעים

אחד מאתרי האסון המרכזיים ב-7 באוקטובר, היה הטבח במסיבת הטבע ברעים. השבוע הגיעו לשם אנשי החברה להגנת הטבע וגילו פריחה סתווית ראשונה בין שאריות האש והעשן: "הטבע לא יתקן את שקרה, אבל יש ביכולתו לסייע בריפוי והחלמה"

פריחה ברעים (צילום: עמיר בלבן) פריחה ברעים (צילום: עמיר בלבן)

364 צעירים וצעירות נרצחו בשבת השחורה ב-7 באוקטובר במסיבה ברעים. כך פרסמה המשטרה בתחילת השבוע. השבוע, סיירו אנשי החברה להגנת הטבע ביער רעים וביער שוקדה שב"חבל התקומה" (עוטף עזה).

במהלך הסיור, תיעד עמיר בלבן, מנהל תחום טבע עירוני בחברה להגנת הטבע, פריחות סתוויות ראשונות שהתאפשרו הודות לגשמים שירדו בשבוע האחרון, של סתוונית היורה וכדן קטן-פרחים, צמחים בעלי בצל שמבשרים יותר מכל על בואו של הסתיו.

הפריחה ברעים (צילום: עמיר בלבן)הפריחה ברעים (צילום: עמיר בלבן)

"היה מרגש לראות את התחדשות הטבע באחד מאזורי האסון הגדולים ביותר שידעה מדינת ישראל. הטבע אמנם לא יכול לתקן את שקרה, אבל יש ביכולתו לסייע בריפוי והחלמה. זה מראה מיוחד ומרגש, שמעורר מחשבות על העתיד. הגשם והטבע המתחדש בהחלט מעניקים תחושה של תקווה", הוא אומר.

צילום: עמיר בלבןצילום: עמיר בלבן

"היורה של נובמבר היה האות עבור מבשרי הסתיו, להתחיל ולפרוח", אומר בלבן. כולנו תקווה שיירד הרבה גשם באזור הזה, ינקה ויזין את השטח ויאפשר לתושבים לחזור ולשקם את חייהם פה, וגם למטיילים הישראלים שיוכלו לחזור ולטייל בשקט וביטחון".

צילום: עמיר בלבןצילום: עמיר בלבן

חשוב לציין כי מדובר בשטח צבאי סגור וכניסה לאזור מחייבת תיאום עם צה"ל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טיולי פריחהיער

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: