אא

טיסה ורכבת בכרטיס אחד: שיתוף פעולה חדש בין חברות התעופה מארה"ב וגרמניה

יונייטד, לופטהנזה ודויטשה באן הכריזו על שיתוף הפעולה שבמסגרתו עם כרטיס עלייה למטוס תקבלו גם את כרטיס הרכבת שתוכלו להזמין ביחד מראש. בנוסף תתאפשר צבירת נקודות ב-Star Alliance

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברות התעופה יונייטד איירליינס מארצות הברית ולופטהנזה מגרמניה, הודיעו אתמול (רביעי) על שיתוף פעולה חדש עם ענקית הרכבות הגרמנית דויטשה באן (Deutsche Bahn) שיחבר 25 ערים - בגרמניה בעיקר - בקלות אל נמל התעופה של פרנקפורט ומשם לטיסות של שתי החברות. שיתוף הפעולה יוצא לדרך כבר עתה.

גם בצד השני, בארצות הברית, תתאפשר רכישה משולבת של כרטיסים ליעדים שונים. לנוסעים תוצע רכישת כרטיסי טיסה ורכבת באמצעות חברות התעופה בכרטיס משולב.

 

לצד הערים הגרמניות שאליהן ניתן יהיה לרכוש כרטיס משולב לטיסה ולרכבת תתאפשר רכישה גם לרכבות שיעדן בזל שבשווייץ. בארצות הברית תתאפשר רכישה משולבת ליעדים בניו יורק, שיקגו, וושינגטון, יוסטון, דנבר וסן פרנסיסקו. 

במהלך הצ'ק אין, כך על פי הודעת יונייטד, יקבלו הנוסעים גם את כרטיסי העלייה למטוס וגם את כרטיסי הרכבת עמם ימשיכו את דרכם. במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות המבוסס על חברותן ב-Star Alliance, הנוסעים יצברו נקודות גם עבור הנסיעה ברכבת. הרוכשים כרטיס משולב יקבלו גם אפשרות להיכנס לטרקלין Deutsche Bahn בפרנקפורט.

סגן נשיא לופטהנזה לענייני שיתופי פעולה, סטפן קרויצפיינטנר, אמר כי "כתוצאה מהעבודה עם השותפים שלנו, הגעה לשני חלקי האוקיינוס האטלנטי מעולם לא היתה כל כך קלה".

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכבתיונייטד איירליינסיונייטדלופטהנזהקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: