אא

פארק "לשבור את הקרח" נפתח בהונג קונג. צפו בהשקה החגיגית

פארק השעשועים הראשון בעולם מבית דיסני שנוצר בהשראת הסרט "לשבור את הקרח" ("FROZEN") נפתח השבוע בהונג קונג לקהל הרחב - אחרי סדרת חגיגות לתקשורת ולהנהלת החברה. כך זה נראה

אנה ואלזה (צילום: Disney) אנה ואלזה (צילום: Disney)

אנה ואלזה - גרסת המציאות. ממש השבוע נחנך בפארק דיסנילנד בהונג קונג "עולם לשבור את הקרח" ("World of Frozen"), המתחם הראשון בעולם הנושא את שמו של אחד הסרטים המצליחים בתולדות דיסני, המציין בימים אלה עשור לעלייתו לאקרנים.

ה"עולם" החדש הוא חלק מחגיגות המאה של דיסני המתקיימות לאורך כל השנה - אך מועד הפתיחה נקבע מראש לקראת עונת החגים בעולם, ובראשם חג המולד שיחול בעוד כחודש.

חגיגות הפתיחה של הפארק (צילום: Disney)חגיגות הפתיחה של הפארק (צילום: Disney)

לטקס החגיגי הגיעו כלל ראשי הממשל המחוזי בהונג קונג, את פניהם קיבלו לא אחרות מאשר אנה ואלזה, וכלל הדמויות מממלכת ארנדל. הפארק כולל מתקנים, ביתנים שונים ומופעים שונים בהשראת הסרט, ובכלל מספק אווירה חורפית מושלגת 365 ימים בשנה.

צילום: Disneyצילום: Disney

"World of Frozen" הוא התוספת השמינית והאחרונה לאחד הפארקים החדשניים של חברת הענק, שב-2025 יחגוג 20 להיווסדו. "פארקי השעשועים שלנו תמיד גדלים ומתפתחים עם סיפורים וחוויות חדשות, וזה מרגש לגרום לכל העולמות החדשים האלה להגיע חיים עבור האורחים שלנו", אמרו בכירי החברה שהגיעו לטקס חנוכת הפארק.

הנהלת דיסני בפתיחת הפארק (צילום: Disney)הנהלת דיסני בפתיחת הפארק (צילום: Disney)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הונג קונגדיסניוולט דיסני

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: