אא

בלאק פריידיי ממשיך: מלונות היוקרה של דובאי ב-35% הנחה

אתרי הנופש היוקרתיים "אטלנטיס דה-פאלם" ו"אטלנטיס רויאל" באמירות הנוצצת דובאי מאפשרים הזמנה ב-35% הנחה ומימוש למשך שנה. כל הפרטים

אטלנטיס דה פאלם אטלנטיס דה פאלם

30 מסעדות, ספא, יוגה מתחת למים, חדרים וסוויטות פאר ופארק המים הגדול בעולם - במחיר מוזל. "אטלנטיס דה-פאלם", מתחם הנופש החדש של דובאי יוצא במבצע מיוחד לרגל בלק פריידיי.

במסגרת המבצע, יוכלו המזמינים עד 1 בדצמבר, להזמין חופשה בהנחה של עד 35% על חדרים וסוויטות לחופשות גם ב-2024, כך שגם אם כרגע לא תוכלו או לא תרצו לממש, תוכלו להזמין עכשיו - ולנפוש בשנה הבאה.

ההנחה באתר עומדת על 25%, אך חברים או נרשמים למועדון אטלנטיס בחינם יקבלו עשרה אחוזי הנחה נוספים המקנים ביחד 35% הנחה. בנוסף, ילדים עד גיל 11 ישהו בחינם במלון כולל ארוחות ללא עלות.

המזמינים יקבלו כרטיסי כניסה חינם לפארק המים הגדול בעולם, AquaVenture, ששבר מספר שיאי גינס עולמיים כמו מספר מגלשות המים הגדול בעולם ומגלשת המים הגבוהה בעולם. הפארק נגיש לילדים בעלי מוגבלויות ומכיל אזורים המתאימים לקטנטנים.

המבצע באחריות אטלנטיס דה-פאלם בלבד ותקף למזמינים בין 24.11.2023-1.12.2023 לשהייה עד 22.12.2024. המבצע "ילדים שוהים בחינם" תקף מ-24.11.2023 ועד ל-22.3.2024.

בתוך כך, גם אטלנטיס רויאל יוצא במבצע בלאק פראיידי - עד 35% הנחה על חדרים וסוויטות להזמנות עד 1.12.23. ההצעה המוגבלת זמינה בהזמנות לשהיות המתקיימות מ-23 בנובמבר עד 22 בדצמבר 2024

כל השהות באטלנטיס The Royal כוללות ארוחת בוקר יומית חינם, גישה יומית לפארק המים הגדול בעולם, Aquaventure, כמו גם כניסה יומית לעולם הקסום של אקווריום צ'יימברס האבודים. באתר הנופש האורחים יהנו מ-17 מסעדות וברים ברמה עולמית - כולל 8 מסעדות של שפים מפורסמים כמו Nobu Matsuhisa, Heston Blumenthal ו-Jose Andrés.

צילום יחצ אטלנטיס רויאלצילום יחצ אטלנטיס רויאל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאיאיחוד האמירויותאטלנטיסאטלנטיס דה פאלם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: