אא

טאצ׳ דאון במלוואי: ארקיע עשתה היסטוריה - צפו בסרטון

חברת התעופה הישראלית נחתה אתמול לראשונה בתולדותיה בלילונגווה בירת מלוואי שבדרום מזרח אפריקה. זו הסיבה

צילום: יחצ צילום: יחצ

טיסה היסטורית לחברת ארקיע.

חברת התעופה הישראלית נחתה לראשונה בתולדותיה בלילונגווה בירת מלוואי שבדרום מזרח אפריקה. הנחיתה ההיסטורית התבצעה לאחר שארקיע הפעילה אתמול את הטיסה המיוחדת מלילונגווה ישירות לתל אביב לטובת הבאת עובדים לענף החקלאות בישראל.

כפי שפורסם אמש בפספורטניוז, המהלך החשוב של הבאת העובדים לענף החקלאות בארץ, בהתאם למתווה שפירסם מינהל עובדים זרים, נחתה בישראל הטיסה הראשונה של העובדים אשר גוייסו באמצעות לשכה פרטית מורשית וכניסתם אושרה בהליך מזורז

בחברת ארקיע מציינים כי הפרוייקט צלח בסיוע ומאמץ מיוחד של קונוסול מלוואי בישראל ניר גז בשיתוף חברות ישראליות. על המטוס שנחת בנתב״ג היו 190 נוסעים מלוואים שכאמור הגיעו בטיסה הראשונה המיוחדת. 

צילום: יחצצילום: יחצ

ניר גז קונסול מלוואי בישראל: "אחרי שבועות של פעילות מדינית ושת״פ מלא עם רשימות ההגירה בארץ ובמלוואי, יצאה לדרך רכבת האוירית של עובדים בתחומי החקלאות והתעשיה עובדים אלו יעזרו למשקים הרבים בארץ שננטשו מהעובדים ברגע שמבצע חרבות ברזל התחיל, חייב לציין את הרתמות חברת ארקיע החל מצוות ההנהלה ועד הצוותים באוויר ובקרקע, תחושת השליחות שלוותה את הטיסה המיוחדת הזאת הורגשה לכל אורך הדרך. יחסי ישראל מלוואי היו ונשארו מצויינים מאז ומתמיד, ומהלך כזה יחזק מאוד את יחסים והכלכלות של שתי המדינות".

צפו בסרטונים של ההיסטוריה: (קרדיט: יחצ)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: