אא

קטאר איירווייס: המנכ"ל החדש משפר את תנאי העבודה הדרקוניים של הדיילות

עד עתה הדיילות היו חייבות להיות בסגר של 12 שעות במתקן החברה לפני טיסה, וגם בימי חופשה נדרשו להתייצב מדי יום בין 04:00 ל-07:00, ואילו מעתה הסגר מצומצם ל-9 שעות ואין חובה להתייצב בימי החופשה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

הנהלת קטאר איירווייס, בראשותו של המנכ"ל החדש, באדר מוחמד אל מיר, שהדגיש כי "תרבות של אמון והעצמה יובילו להצלחה המשותפת שלנו", משפרת את תנאי העבודה הדרקוניים של צוות תא הנוסעים.

עפ"י הדיווח המעודכן, כחודש לאחר שההנהלה החדשה של חברת התעופה נכנסה לתפקיד, דיילות החברה קיבלו הודעה כי חובת ההתייצבות מדי יום בין 04:00 ל-07:00 בימי חופשה, כולל בחופשה השנתית, מבוטלת מעתה.  

העדכון על המדיניות החדשה דווח על ידי A Fly Guy's Cabin Crew Lounge, קבוצת פייסבוק של צוותי תא הנוסעים ברחבי העולם, שיש לה למעלה ממיליון עוקבים, וזכה לשלל תגובות חיוביות.

תחת המנכ"ל הקודם של קטאר איירווייס, אכבר אל באקר, צוות תא הנוסעים היה נתון לכללי עבודה חמורים, שכללו סגר קפדני. צוות תא הנוסעים נדרש להישאר בסגר במתקן הלינה של החברה בין השעות 04:00-07:00 מדי יום, ולפני טיסה הדיילות לא הורשו לעזוב את מקום הלינה במשך 12 שעות לפני ההמראה.

כמו כן, התקיים מעקב קפדני על מילוי תנאי הסגר ע"י שומרי מגורים באמצעות מפתחות אלקטרוניים ומצלמות מעקב, וגם פשיטות על הבתים הפרטיים ללא הודעה מוקדמת, שנערכו על ידי מנהלים ומפקחים.

ההנהלה החדשה, כאמור, הסירה את חובת הסגר בין השעות 04:00-07:00 במהלך ימי החופשה, אך הצוות, העומד לצאת לטיסה, עדיין נדרש להישאר במתקן החברה במשך 9 שעות, במקום 12, לפני טיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קטאר איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: