אא

עם 16 קווים חדשים: איזי ג׳ט תשיק בסיס חדש בבריטניה

ענקית הלואו-קוסט תשיק את הבסיס שלה בעיר בירמינגהם כבר בחודש מרץ 2024, ותציע לא פחות מ-16 יעדים חדשים ברחבי הגלובוס. לפרטים ולרשימה המלאה

איזי ג'ט. צילום: shutterstock איזי ג'ט. צילום: shutterstock

איזי ג'ט, חברת הלואו קוסט האירופית, תשיק בסיס חדש בעיר בירמינגהם הבריטית.

החל מה-18 במרץ 2024, שלושה ממטוסי החברה יחלו לפעול בנמל התעופה וכך יאפשרו לחברת התופה להרחיב עוד יותר את רשת בירמינגהם עם לא פחות מ-16 קווים חדשים. 

למעשה, בנוסף ל-13 שירותי מפתח מקומיים ובינלאומיים שחברת התעופה כבר מפעילה מברמינגהם, איזי ג'ט תציע כעת ללקוחות במידלנד טיסות ב-29 קווים ברחבי בריטניה, אירופה וצפון אפריקה, שהתבררו כמבוקשים בקרב נוסעי פנאי ועסקים שטסים מהעיר השנייה בגודלה בבריטניה.

הקווים שיופעלו

טיסות לאנטליה וברצלונה ייפעלו כל השנה פעמיים בשבוע ושלוש פעמים בשבוע, בהתאמה. קווים חדשים לאליקנטה וטנריף יתחילו ב-19 במרץ, ויפעלו פעמיים בשבוע בכל ימות השנה. לאחר מכן, ייחל קו חדש ללרנקה החל מה-20 במרץ, אשר יפעל פעמיים בשבוע במהלך הקיץ. גם במלאגה ובאנפידה החברה תפעל, החל מה-21 במרץ בתדירות של פעמיים בשבוע למשך כל השנה.

טיסות חדשות מברמינגהם לברלין יושקו ב-1 באפריל, ויפעלו פעמיים בשבוע בכל ימות השנה. לאחר מכן, השירות החדש של חברת התעופה לאתר הנופש המצרי הפופולרי שארם א-שייח' יפעל פעם בשבוע בכל ימות השנה החל מה-2 באפריל.​

טיסת פנים חדשה לג'רזי תושק אף היא ב-2 באפריל, ותפעל פעמיים בשבוע בכל ימות השנה וב-3 באפריל יתחיל לפעול קו קיץ חדש להרקליון פעם בשבוע.

מה-4 באפריל, יפעל קו חדש לדלמן פעמיים בשבוע במהלך הקיץ ופוארטוונטורה שיפעל פעם בשבוע בכל ימות השנה.

בהמשך החודש, יושק קו חדש לגמרי לרודוס ב-23 באפריל, ויפעל אחת לשבוע במהלך הקיץ. אחריו, יפעל קו קיץ חדש לקורפו שיחל ב-1 במאי פעמיים בשבוע וכן גם לקוס שיחל ב-3. 

עלי גייוורד, מנהל המכירות בבריטניה באיזי ג'ט: "אנו שמחים לפתוח את בסיס ברמינגהאם, להפגין את האמון המתמשך שלנו באזור עם לקוחות שבחרו בנו עבור המותג המהימן שלנו, הרשת חסרת התחרות והתעריפים המעולים.

"השקעה בבסיס תשיעי באנגליה מחזקת את הרשת של איזי ג'ט על ידי מיצובה כחברת הבחירה לצרכנים הבריטיים וללכוד את הביקוש לנסיעות, מה שמגדיל עוד יותר את חלקנו בשוק הפנאי הבריטי עבור חופשות חברת התעופה והן עבור איזי ג'ט״.

טום סקרין, מנהל התעופה של שדה התעופה בבירמינגהם: "אנטליה, ברצלונה, ברלין, פוארטוונטורה, אנפידה, שארם א-שייח', רודוס, דלמן, ג'רזי, לרנקה, מלאגה, אליקנטה, טנריף, קורפו, קוס והרקליון - 16 יעדים חדשים לאיזי ג'ט שיתחילו לשרת בשבועות הקרובים החל ממרץ 2024 עם פתיחת בסיס שלושת המטוסים שלהם בברינגהם.

"להגיד שאנחנו נרגשים זה אנדרסטייטמנט. זה יביא מקומות עבודה לאזור וגיוון רב יותר עבור הלקוחות, במיוחד כאשר איזי ג'ט מחזק את מעמדה בשוק מידלנדס עם ההצעות הנהדרות שלה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איזי ג'טEASYJET

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: