אא

בגין מלון Isla Brown Chania: ישראייר צפויה לרשום רווח של כ-5.5 מיליון אירו

המלון צפוי לעבור שיפוץ אשר יכלול הגדלת כמות החדרים מ-150 ל-200 חדרים ופתיחת מסעדות חדשות. במקביל, מתקיים מו״מ בדבר מימון מחדש של פרויקט המלונות ביוון בזכותו עתידה ישראייר לרשום רווח חד פעמי

מטוס ישראייר. צילום: יח"צ ישראייר מטוס ישראייר. צילום: יח"צ ישראייר

ישראייר צפויה במחצית השנייה של 2024 לרשום רווח חד פעמי של כ-5.5 מיליון אירו בגין מלון Isla Brown Chania.

ישראייר מחזיקה ב-25% מהמלון, כאשר היתר מוחזק ע"י מלונות בראון, וישנה התקדמות בתוכניות פיתוח המלון לקראת העונה הבאה והתקדמות בחתימה על זיכיון עם מותג בינלאומי.

בתוכנית הפיתוח ישנה כוונה להגדיל את המלון מ-150 חדרים ל-200 חדרים עם פיתוח של 3 מסעדות. תקציב השיפוץ כולל כ-7 מיליון אירו, כאשר חלקה של ישראייר מוערך בכ-1.75 מיליון אירו.

הפתיחה המחודשת של המלון המשודרג עם המותג הבינלאומי מיועדת להיערך במאי 2024, כאשר בישראייר מעריכים כי שיתוף הפעולה ארוך הטווח עם המותג הבינלאומי יביא תועלת משמעותית לקבוצה, מסחרית ופיננסית.

כמו כן, מתקיים מו"מ עם בנקים מקומיים בדבר מימון מחדש של הלוואות החברה בתנאי ריבית והחזרי קרן נוחים. המימון מחדש בפרויקט Isla Brown Chania מוערכת בכ-20 מיליון אורו וברמת ארבעת המלונות הנוספים בכ-40 מיליון אירו, כאשר חלק מהמזומנים אשר יתקבלו לאור המימון מחדש ישמשו לפירעון השקעות הבעלים (אגרות חוב, קרן + ריבית), כאשר כפי שצוין חלקה של ישראייר מוערך בכ-5.5 מיליון אירו.

ישראייר רשמה בתשעת החודשים הראשונים של 2023 רווח של כ-21 מיליון דולר, בזהה לתשעת החודשים הראשונים של 2022, בהם רשמה בחברה רווח שיערוך בסך של כ-10 מיליון דולר.

הכנסות הקבוצה בתשעת החודשים הראשונים גדלו בכ-29% והסתכמו לסך של כ-341 מיליון דולר, כאשר הגידול מסתכם בכ-77 מיליון דולר יותר מהתקופה המקבילה ב-2022.

ברבעון השלישי של השנה החברה רשמה רווח של 13.546 מיליון דולר לעומת סך של 15.206 מיליון דולר אשתקד, ונבע מהפרשי שכר, ובכך החברה שמררה על רווחיותה.

הכנסות הקבוצה ברבעון השלישי גדלו בכ-15.2% והסתכמו ב-143.3 מיליון דולר לעומת 124.3 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2022.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: