אא

"מגיפה מסתורית" בסין: טיוואן פרסמה אזהרת מסע, בארה"ב בוחנים

סין לא מוסרת מספרים מדויקים של נדבקים ב"נגיף נשימתי" חדש שנפוץ במדינה. בטיוואן לא מחכים ומזהירים אנשים בקבוצות סיכון לא להגיע לסין. סנאטורים בארה"ב קוראים לאסור נסיעות לסין וארגון הבריאות העולמי מבקש הבהרות

בייג'ינג (צילום: 123RF) בייג'ינג (צילום: 123RF)

זו לא מגיפה, למרות שהמימדים עדיין לא ידועים: בימים האחרונים מדווחים כלי תקשורת סיניים על גידול משמעותי במספר הנדבקים ב"נגיף נשימתי חדש". על פי הסינים לא מדובר במגיפה משמעותית ובטח שלא כזו הקרובה לקורונה בשלב זה, אך מנגד מסרבים למסור את המספרים המדויקים של הנדבקים.

ארגון הבריאות העולמי ביקשה הבהרות מסין לגבי מספר הנדבקים, מהירות ההדבקה ואופי המחלה, אך עד עתה כאמור לא נמסרו פרטים שכן סין פועלת דרך קבע בשקיפות חלקית במיוחד בכל הקשור לחשיפת נתונים מסוג זה לעולם. מנגד גם נגד ארגון הבריאות העולמי נשמעו לא פעם טענות לחוסר שקיפות.

בינתיים, בטיוואן החליטו שלא לחכות וראשי מערכת הבריאות שם פרסמו אזהרת מסע חמורה לקשישים, ילדים, נשים בהריון וכלל האזרחים הסובלים מבעיות במערכת החיסונית - להם הומלץ להימנע מנסיעות לא חיוניות לסין.

במקביל, בארצות הברית נראה שמשתדלים לא להתרגש יתר על המידה מהנגיף החדש - פרט לכמה סנאטורים מפלורידה שפנו במכתב לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן היום (שישי) ודרשו שיאסור על נסיעות לסין - מה שכרגע נראה כמהלך לא סביר, לפחות בשלב זה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נגיף הקורונהמגיפת הקורונהסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: