אא

הקץ לחיפוש אחר הכבודה? הפתרון החדש של אייר קנדה

חב' התעופה הקנדית מציגה שירות חדש באפליקציה שלה לנייד המאפשר ללקוחות הטסים בתוך קנדה לעקוב אחר התקדמות הכבודה שלהם בזמן אמת, כאשר היא נעה איתם לאורך כל המסע

אייר קנדה. צילום: 123rf אייר קנדה. צילום: 123rf

אייר קנדה מציגה שירות חדש באפליקציה שלה לנייד המאפשר ללקוחות הטסים בתוך קנדה לעקוב אחר התקדמות הכבודה שלהם בזמן אמת, כאשר היא נעה איתם לאורך כל המסע. השירות החדש נועד לספק לנוסעים ביטחון נוסף ולשפר את חווית הלקוח. 

"באייר קנדה, אנחנו יודעים שמלבד נסיעה בטוחה ונוחה, מסירה מהירה של כבודה היא בעדיפות עליונה עבור הלקוחות שלנו. אנחנו כבר מציגים שיעור אמינות גבוה מאוד, אבל כדי לשפר עוד יותר את השירות שלנו אנחנו מציעים שירות חדש באפליקציית אייר קנדה לנייד כדי לתת ללקוחות מידע בזמן אמת, ודאות רבה יותר לגבי תנועת החפצים שלהם במהלך הטיול שלהם ונוחות מקסימלית", אמר טום סטיבנס, סגן נשיא, חווית לקוח ואסטרטגיית תפעול באייר קנדה. 

באמצעות אפליקציית אייר קנדה לנייד, לקוחות יכולים כעת לעקוב אחר המטען בזמן שהוא טס איתם בטיסות פנים, על סמך אותו מידע של סריקת התגים שעובדי אייר קנדה משתמשים בו בכל שלב כדי לטפל בפריטים אלו. השירות יהיה זמין בתחילה ללקוחות הטסים בתוך קנדה ובמהלך הפיתוח הסופי, יורחב לטיסות של חברת התעופה בארה"ב בשנה הבאה, ולאחר מכן ליעדים בינלאומיים נבחרים.

משתמשי אפליקציית אייר קנדה לנייד יוכלו לעקוב אחר התקדמות הפריטים שנמסרו בדלפקי הצ'ק-אין, דרך תהליכי הטיפול בשדה התעופה, אל המטוס ודרך הקישורים וההגעה, תוך מתן ביטחון בכל שלב בדרך.

באותם מקרים נדירים שבהם הכבודה מתעכבת, בנוסף להודעות טקסט או דוא"ל קיימות, לאפליקציה יש את הפונקציונליות לעדכן את הלקוחות על פריטים מתעכבים ולאפשר להם להגיש בקלות דוח מטען מהטלפון החכם שלהם ולארגן משלוח, מה שחוסך זמן המתנה במסוע המזוודות או בדלפק אבידות ומציאות. הלקוחות יקבלו אישור על קבלת הדיווח עם מספר קובץ וקישור למעקב בכל עדכון.

השירות מוצע באפליקציית אייר קנדה לנייד, שהיא הדרך הטובה עבור לקוחות לנהל את הטיסות שלהם. בנוסף תאפשר ללקוחות להזמין טיסות ולבצע צ'ק-אין מקוון, האפליקציה מספקת הודעות עדכניות על מצב טיסה ושינויים בשער, מפות שדות תעופה ומידע שימושי אחר. 

צפו בסרטון של השירות החדש:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר קנדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: